سه شنبه 1 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس اتحاديه کارگران قراردادی و پيمانی: نرخ بيکاری تا پايان سال جاری ۲۵ درصد افزايش می‌يابد، ايلنا

رئيس اتحاديه کارگران قراردادی و پيمانی سراسر کشور اعلام کرد به علت وضعيت بحرانی واحدهای توليدی نرخ بيکاری تا پايان سال جاری از ۲۰ به ۲۵ درصد خواهد رسيد.


ايلنا: رئيس اتحاديه کارگران قراردادی و پيمانی سراسر کشور از عدم تحقق سياست‌های اشتغال زايی دولت در سال جاری خبر داد و گفت: با تصويب پيش نويس اصلاح قانون کار نرخ بيکاری از ۲۰ به ۲۵ درصد افزايش خواهد يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فتح الله بيات در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا مخالفت نمايندگان کارگری را با پيش نويس فعلی اصلاح قانون کار اعلام کرد و گفت: پيش نويس اصلاح قانون کار تنها منافع دولت را تضمين می‌کند.

وی موارد اصلاحی پيش نويس را درمورد تعيين ميزان عيدی کارگران مورد انتقاد قرارداد و گفت: در حال حاضر مبلغ عيدی کارگران مصوبه سال ۷۲ مجلس شورای اسلامی است و ارتباطی با قانون کار فعلی ندارد.

وی خواستار افزايش پايه مزدی کارگران بر اساس تورم واقعی در بازار شد و خاطرنشان کرد: نرخ دستمزد کارگران سال آينده حداکثر ۴۰ هزار تومان افزايش خواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016