یکشنبه 6 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمنه بهرامی: تا دريافت حقوقم عقب نشينی نخواهم کرد، جام جم آنلاين

جام جم آنلاين: آمنه بهرامی نوا، قربانی مشهور اسيد پاشی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاين گفت: در روز قصاص مجرم، فريب خوردم اما اگر ديه کامل را پرداخت نکنند، ديگر دليلی برای ماندن در ايران ندارم. تا آخرين لحظه از دريافت حقوقم عقب نشينی نخواهم کرد، نمی دانم چرا عده ای از قضات و وکلا به دنبال آزادی مجرم هستند، در حالی که او يک جرم وحشتناک و غير انسانی مرتکب شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آمنه با اشاره به اين که هزينه عمل جراحی يکی از چشم هايش بيش از۳۵۰ ميليون تومان برآورد شده است، تاکيد کرد: در روز قصاص مجيد موحدی، من تنها از قصاص چشمان مجرم گذشتم و مطابق صحبت هايی که با فريدون امير آبادی، رئيس دادسرای امور اجرايی تهران داشتم، قرار شد که ديه دو چشم نابينا شده ام به من تعلق بگيرد اما حالا امير آبادی می گويد اين ديه به تو تعلق نمی گيرد.

وی افزود: نمی دانم چرا عده ای از قضات و وکلا به دنبال آزادی مجرم هستند، در حالی که او يک جرم وحشتناک و غير انسانی مرتکب شده است. در واقع اگر بخواهند او را به اين زودی ها از زندان آزاد کنند، من ديگر امنيت جانی ندارم و مجبور به ترک ايران می شوم.

آمنه نسبت به ميزان ديه ای که برای او در نظر گرفته اند، به شدت اعتراض کرد و گفت: می خواهند با حذف ديه چشمانم، مبلغ ۱۰۹ ميليون تومان را به من بدهند، در حالی که من از حق قانونی خودم، يعنی دريافت۳۰۰ ميليون تومان بابت ديه چشم، دست و صورتم نخواهم گذشت.

وی ادامه داد: از آنجا که مجيد موحدی و خانواده اش در جلسات خصوصی با مسوولان دادسرا، اعلام کرده اند که تنها قادر به پرداخت ۶۰ ميليون تومان از کل ديه من هستند، ‌به همين خاطر گويا مسوولان اين دادسرا قصد دارند به هر نحوی که شده مرا به گرفتن اين مقدار ديه و رضايت کامل،‌ مجاب کنند.

بهرامی در پايان با بيان اين که تا آخرين لحظه از دريافت حقوقم عقب نشينی نخواهم کرد، اظهار داشت: عزيز محمدی، قاضی پرونده من و همچنين وکيل حقوقی ام معتقد هستند که من هنوز هم می توانم ديه چشم هايم را بگيرم و من نيز همچنان منتظر نتيجه شکايتم نسبت به رای صادر شده از دادسرای اجرايی تهران هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016