یکشنبه 6 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصطفی کواکبيان: عدم همکاری بانک‌ها با شهرداری تهران به نفع مردم نيست، روزنامه اعتماد نبايد توقيف می‌شد، ايلنا

روزنامه اعتماد نبايد توقيف می‌شد و اگر هم اين توقيف به دليل مصاحبه با آقای جوانفکر بوده است قوه قضائيه بايد روند ديگری را در پيش گيرد.

ايلنا: نماينده سمنان از دستور عمل عدم همکاری بانک‌ها با شهرداری تهران انتقاد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، مصطفی کواکبيان طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: شنيديم که دولت به بانک‌ها دستور داده است که با شهرداری همکاری نکند که اگر اين‌طور باشد اين جريان به نفع مردم نيست، چرا که با وضعيت نامطلوبی که مردم در استفاده از مترو و اتوبوس دارند دولت بايد در جهت خدمات بيشتر به شهروندان تلاش کند.

وی در بخش ديگری از تذکر خود درخصوص حوادث اخير برای روزنامه اعتماد و روزنامه ايران گفت: کاری به درست يا غلط بودن برخورد قوه قضائيه با مديرمسئول روزنامه ايران ندارم اما روزنامه اعتماد نبايد توقيف می‌شد و اگر هم اين توقيف به دليل مصاحبه با آقای جوانفکر بوده است قوه قضائيه بايد روند ديگری را درپيش گيرد که اميدواريم اين اتفاق انجام شود.

عضو فراکسيون خط امام در پايان با اشاره به کم کاری دولت در زمينه پرداخت يارانه سهم توليد و صنعت، گفت: طبق مصوبات نمايندگان مجلس دولت موظف بود برای سال ۸۹، ۳۰ درصد و برای سال ۹۰ ،۲۰ درصد درآمدهای حاصل از هدفمندی يارانه‌ها را به بخش صنعت و توليد اختصاص دهد که اين اتفاق نيافتاده است و متاسفانه بسياری از صنايع استان سمنان به اين دليل به تعديل نيروهای خود اقدام کردند که لازم است دولت در اين زمينه اقدامات لازم را انجام دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016