سه شنبه 8 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک نفر در ساوه در ملاء عام اعدام شد، ايسنا

دادستان: حکم اعدام دو همدست متهم نيز صادر شده است

مرد جوانی در ساوه به نام «م. س» که اقدام به تجاوز به عنف کرده بود، سحرگاه روز سه‌شنبه (امروز) ‌در ميدان خليج فارس اين شهر و در ملاء عام به دار مجازات آويخته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه مرکزی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اينکه اين شرور حدود دو سال پيش با توسل به زور و تهديد به وسيله چاقو به يک منزل شخصی وارد و با تجاوز به يک زن، مرتکب زنای به عنف شده بود، گفت: پرونده اين فرد که مرتکب زنای به عنف شده بود در شعبه اول دادگاه کيفری استان مرکزی رسيدگی شده و قضات اين شعبه رای به اعدام متهم دادند.

حجت‌الله درودگر قاطعيت دستگاه قضايی در برخورد با متجاوزان به عنف را در اعدام ملاء عام مورد تاکيد قرار داد و افزود: رای صادره از دادگاه کيفری استان مرکزی پس از اعتراض متهم در شعبه ۳۱ ديوان عالی کشور مورد تائيد قرار گرفت و از آنجايی که قضات خواستار اعدام در ملا عام داشته بودند لذا با موافقت رياست قوه قضاييه اين متهم در ملا عام به دار مجازات آويخته شد.

وی در مورد همدستان اين مجرم نيز گفت: اين فرد به همراه دو تن ديگر مرتکب اين جرم شدند اما فرد اعدامی به عنوان سردسته اين افراد با شناسايی بانوانی که به صورت مجرد زندگی می کردند آنها را شناسايی و مرتکب زنای به عنف می شدند.

درودگر خاطر نشان کرد: حکم اعدام دو تن ديگر نيز صادر شده است اما هنوز آماده اجرا نيست.

براساس اين گزارش، پس از قرائت آياتی از قرآن کريم و قرائت رای صادره و با حضور رييس دادگستری مرکزی، دادستان و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی حکم اعدام اجرا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016