چهارشنبه 9 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علاءالدين بروجردی: حضور اصلاح‌طلبان، به تحقق سياست‌های نظام کمک می‌کند، ايلنا

سياست نظام در همه انتخابات ها حضور حداکثری مردم است/ حضور اصلاح طلبان به عنوان بخشی از فضای سياسی جامعه در انتخابات می‌تواند به شور انتخاباتی کمک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شورای اسلامی، گفت: سياست نظام در همه انتخابات‌ها حضور حداکثری مردم است و قطعا حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی به تحقق اين سياست نظام کمک خواهد کرد.

علاء الدين بروجردی نماينده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ايلنا، در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی برای ايجاد مشارکت حداکثری و همچنين جلوگيری از نفوذ هرچه بيشتر جريان موسوم به انحرافی در کشور، اظهار داشت: حضور اصلاح طلبان به عنوان بخشی از فضای سياسی جامعه در انتخابات می‌تواند به شور انتخاباتی کمک کند.

وی افزود: کسانی که صلاحيت‌شان توسط مراجع قانونی تأييد می‌شود و می‌توانند حضور جدی داشته باشند و حضورشان به بالا بردن شور انتخاباتی کمک خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016