چهارشنبه 16 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رييس کميسيون امنيت ملی: راه اندازی سفارت مجازی، با رفتارهای دوپهلوی آمريکا به نتيجه نمی‌رسد، ايسنا


نايب رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با اشاره به راه‌اندازی سفارتخانه مجازی از سوی دولت آمريکا گفت: تا زمانی که مسوولان آمريکايی سياست‌هايشان را اصلاح نکنند، مردم رفتارهای دوگانه آنها را باور نخواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسماعيل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار داشت: دشمن همواره از هر وسيله‌ای برای دست يافتن به اهداف خود استفاده می‌کند و راه‌ اندازی سفارتخانه مجازی نيز از همين دست است و حتی ممکن است در کوتاه مدت هم آنها را به نتيجه مورد نظرشان برساند اما در بلند مدت تا زمانی که تصميم‌گيرندگان آمريکا رفتار و سياست‌هايشان را اصلاح نکنند و بخواهند به جای برخورد صادقانه، با مردم دو پهلو رفتار کنند اين سبک کارها هم به نتيجه نمی‌رسد.

وی افزود: مردم دنيا شاهد گفتار و رفتار دوگانه و منافق گونه مسوولان آمريکايی هستند، آنها از سويی می‌گويند که می‌خواهند تروريسم را از بين ببرند و از سوی ديگر با تروريسم در پشت پرده معامله می کنند که اينها با هم همخوانی ندارد و عمل آنها ۱۸۰ درجه خلاف حرفشان است، بنابراين توجهی هم به اين سايت مجازی نخواهد شد.

نماينده مردم تهران در مجلس ادامه داد: مسوولان آمريکايی بدانند که آنقدر انتقادها به آنها افزايش می‌ِيابد که به زودی از کرده خودشان پشيمان می‌شوند و اين سايت مجازی را هم تعطيل می‌کنند و من پيش‌بينی می‌کنم که اين سايت حداکثر ۶ ماه تا يکسال فعاليت خواهد کرد.

کوثری در پايان تصريح کرد: دولت آمريکا در حالی که جوابگوی مردم اين کشور نيست چطور می‌تواند ملت‌های ديگر را مديريت کند؟ آنها بايد اول جوابگوی مردم خودشان باشند و بعد در امور مردم کشورهای ديگر دخالت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016