چهارشنبه 16 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص ايجاد سفارت مجازی توسط آمريکا در ايران، واحد مرکزی خبر

سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص خبر تاسيس سفارت اينترنتی آمريکا در ايران اظهار داشت: توسل کاخ سفيد به اين کار، قبل از هر چيز در واقع اعتراف به اشتباه بزرگ دولت آمريکا در قطع روابط و پشت کردن به ملت ايران است، اما ابتکارات مجازی جبران کننده اين اشتباه يا آنگونه که اعلام شده است، انتقال دهنده پيام آمريکا به مردم ايران نخواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رامين مهمانپرست افزود: ملت ايران در سه دهه گذشته پيام دولت آمريکا را از طريق تحريم ها، هدف قرار دادن هواپيمای مسافربری در خليج فارس، حمايت از گروهک های تروريستی مانند منافقين، ريگی و تندر، مقابله همه جانبه و البته ناموفق با پيشرفت های تکنولوژيک دانشمندان ايرانی ، ايراد اتهامات بی اساس و ساير اقدامات مخرب عليه ملت ايران دريافت کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: در واقع دريافت نکردن پيام ، مشکل دولت آمريکاست که از زمان کودتا عليه دولت مردمی در ايران در قبل از انقلاب تا کمک به ترور دانشمندان ايرانی در زمان حاضر ، پيام ملت ايران مبنی بر انتخاب گزينه استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در جهت سعادت و رفاه خود را نشنيده يا نشنيده گرفته است.

تداوم سياست های بيهوده ضد ايرانی دولت آمريکا صرفا در چارچوب اين امر قابل توجيه است. وی به دولت آمريکا توصيه کرد: بهتر است با پندگرفتن از گذشته به طور صادقانه بدنبال تغيير رويه و رويکرد خود در قبال ملت بزرگ ايران باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016