پنجشنبه 17 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لغو امتياز نشريه چشم انداز ايران، ندای آزادی


ندای آزادی : نشريه چشم انداز ايران به مدير مسئولی مهندس لطف الله ميثمی لغو امتياز شد.

طبق حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب نشريه چشم انداز ايران لغو امتياز شد.اين حکم که روز ۱۶ آذر طی نامه ای از سوی وزارت ارشاد به نشريه چشم انداز ايران ابلاغ شده ظاهرا در تاريخ ۲ آذر صادر شده و در تاريخ ۱۳ آذر به اداره ارشاد رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اداره ارشاد ضمن ابلاغ حکم دادگاه و ضمن نامه ای مبنی بر لغو امتياز به بند ۲۹ آيين نامه اجرايی قانون مطبوعات توجه داده که طبق اين بند انتشار مذاکرات محرمانه مجلس يا دادگاه ها موجب تعزير خواهد بود.

هم چنين بر اساس همين حکم مهندس لطف الله ميثمی مدير مسئول چشم انداز ايران به مدت ۵ سال محروم از هرگونه فعاليت مطبوعاتی و عضويت در سازمان ها و گروه هاست .

شايان ذکر است اين دادگاه به طور غيابی در شهريور ماه و بدون حضور متهم و وکيل مدافع و حتی بدون اطلاع آنها تشکيل شده است! گويا قرار بوده که تعطيلی نشريه در مهر ماه صورت گيرد که به آذر ماه افتاده است.

مهندس لطف الله ميثمی از مبارزان پر سابقه در رژيم سابق است که يک دست و دو چشم خود را در مبارزه از دست داده و سالها نيز در زندان بوده است.

مهندس ميثمی سابقه بازداشت و تحمل زندان پس از انقلاب را نيز در کارنامه خود دارد. اخيرا نيز از سفر مهندس ميثمی به مالزی برای سخنرانی در مراسم عاشورا ممانعت شد و ضمن توقيف گذرنامه، ممنوع الخروج اعلام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016