شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيئت مؤسس دانشگاه آزاد شکايت از احمدی‌نژاد به ديوان عدالت اداری را بررسی می‌کند، فارس

يک منبع آگاه از بررسی شکايت هيئت مؤسس دانشگاه آزاد به ديوان عدالت اداری در اعتراض به سلب حق رأی جاسبی در جلسه اين هيئت خبر داد.

يک منبع آگاه در دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با تأييد خبر عدم حق رأی عبدالله جعفرعلی جاسبی رئيس کنونی دانشگاه آزاد در جلسه هيئت امنای اين دانشگاه توسط محمود احمدی‌نژاد رئيس شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: محمود احمدی‌نژاد رئيس شورای عالی انقلاب فرهنگی طی دستوری به کامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوری، اعلام داشته که رئيس کنونی دانشگاه آزاد در موضوع بررسی و تأييد رئيس جديد دانشگاه آزاد در جلسه هيئت امنای اين دانشگاه حق رأی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: با توجه به اينکه دستور رئيس شورای عالی انقلاب فرهنگی در قالب مصوبه اجرايی است، هيئت مؤسس دانشگاه آزاد با تشکيل جلسه‌ای به رياست آيت‌الله هاشمی رفسنجانی شکايت اين هيئت به ديوان عدالت اداری در اعتراض به دستور احمدی‌نژاد را بررسی می‌کند.

براساس اين گزارش، چندی پيش در خبرها اعلام شد که محمود احمدی‌نژاد رئيس شورای عالی انقلاب فرهنگی طی دستوری به کامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوری ضمن تأکيد بر تشکيل اولين جلسه هيئت امنای دانشگاه آزاد در آذرماه سال جاری تصريح کرده است که عبدالله جعفرعلی جاسبی رئيس کنونی دانشگاه آزاد در موضوع بررسی و تأييد رئيس جديد اين دانشگاه در اولين جلسه هيئت امنای دانشگاه آزاد حق رأی ندارد.

اين منبع آگاه در دانشگاه آزاد تأکيد کرد که سعی مسئولان امر اين است که اولين جلسه هيئت امنای دانشگاه آزاد در ۴ دی سال جاری برگزار ‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016