یکشنبه 20 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت علوم خبر "دستور رييس‌جمهور برای گرفتن حق رأی از جاسبی در زمان تأييد رييس دانشگاه آزاد" را تکذيب کرد، ايسنا

موضوع مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بود


وزارت علوم،‌تحقيقات و فناوری در اطلاعيه‌ای خبر برخی سايت‌ها مبنی بر اينکه «براساس دستور رئيس جمهور به وزير علوم، رئيس وقت دانشگاه آزاد اسلامی در زمان بررسی و تائيد رئيس جديد اين دانشگاه در جلسه هيات امناء حق رای نخواهد داشت»، را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس صنفی آموزشی ايسنا، در اطلاعيه وزارت علوم آمده است:‌ « با توجه به انعکاس خبر خلاف واقع در برخی از سايت های خبری و مطبوعات مبنی بر اينکه «براساس دستور رئيس جمهور به وزير علوم، رئيس وقت دانشگاه آزاد اسلامی در زمان بررسی و تائيد رييس جديد اين دانشگاه در جلسه هيات امناء حق رای نخواهد داشت» ، روابط عمومی وزارت علوم به منظور تنوير افکار عمومی اعلام کرد: خبر عنوان شده صحت نداشته و به هيچ وجه رياست جمهور چنين دستوری را نداده‌اند، بلکه موضوع در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با الحاق يک تبصره به اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی به تصويب اعضای اين شورا رسيده است. مضافاً اينکه مصوبه مورد استناد صرفاً درخصوص جايگاه حقوقی رياست وقت دانشگاه آزاد بوده که محدود و منحصر به فرد خاصی نمی باشد، لذا استنتاج ديگر از مفاد تبصره با واقعيت انطباق ندارد .»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016