دوشنبه 21 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم اعدام برای پنج نفر در کرمان، ايسنا

‌رييس شعبه دوم دادگاه انقلاب: دادستانی کل کشور احکام را تاييد کرده است


حکم اعدام ۵ قاچاقچی مواد مخدر از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی کرمان صادر شد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا و به نقل از دادگستری استان کرمان، ‌رييس شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی کرمان در اين باره گفت: «مهدی»، «مجتبی»، «امين»، «محمدمهدی» و «سهراب» ۵ نفری هستند که به جرم مشارکت در حمل ۷۸۳ کيلو و پانصد گرم ترياک و ۱۹۵ کيلوگرم مرفين با مجازات اعدام روبرو شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرج الله کارگر افزود: اين گروه که ترياک را در ۹۶ کيسه و مرفين را در ۱۸۲ بسته آماده بارگيری جهت حمل به تهران کرده بودند، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در ساعت ۳ صبح دستگير شدند.

وی ادامه داد: اين باند مواد را از شهرهای شرقی کشور تحويل گرفته و در واحد سرايداری يک مدرسه مخفی کرده بودند و زمانی که يک دستگاه تريلر برای جاسازی مواد مخدر به مدرسه رفته بود، همگی دستگير شدند.

رييس شعبه دوم دادگاه انقلاب ادامه داد: از اين باند ۳دستگاه خودروی سواری، يک دستگاه وانت، يک دستگاه تريلر و يک دستگاه موتور سيکلت کشف و ضبط شده و اين افراد علاوه بر مجازات اعدام، به مصادره اموال ناشی از جرم ارتکابی نيز محکوم شده‌اند.

وی افزود: حکم اعدام اين ۵ نفر در دادستانی کل کشور نيز تأييد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016