چهارشنبه 23 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور يک فرمانده سپاه پاسداران در کاخ سفيد! روزنامه رسالت

روزنامه رسالت به نقل از واشنگتن پست نوشت:

«يکی از فرماندهان سابق سپاه ايران، که FBI وی را يکی از عوامل عمليات سال ۱۹۹۶ که منجر به کشته شدن ۱۹ نفر از نيروی نظامی آمريکايی شد، معرفی کرده است، به همراه نخست وزير نوری المالکی روز دوشنبه به کاخ سفيد آمد و در جلسه ای که اوباما پايان جنگ عراق را اعلام کرد حضور داشت.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه آمريکايی ادامه داد: «هادی فرهان الاميری، وزير حمل و نقل دولت نوری المالکی است که به همراه وی به آمريکا رفته است تا در مورد آينده عراق و نفوذ ايران بحث کند. سخنگوی کاخ سفيد هم از پذيرش و قبول اينکه الاميری در اين جلسه حضور داشته، سر باز زد و تنها در مورد دولت عراق صحبت کرد. سفارت عراق هم هيچ توضيحی در مورد ماموريت الاميری در اين سفر ارائه نداد.»واشنگتن تايمز افزود: «غرب همچنان بر اين باور است که عده ای از مقامات عراقی به شدت به ايران وابسته هستند.»بنابراين گزارش، واشنگتن تايمز مدعی است که وی عضو "سپاه بدر" بوده است.

شايان ذکر است "سپاه بدر" متشکل از شيعيان مخالف صدام بود که در ايام هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016