پنجشنبه 1 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی رئيس هيئت امنای دانشگاه آزاد شد، بررسی گزينه‌های رياست در جلسه آينده، فارس

خبرگزاری فارس: با مصوبه جلسه هيئت امنای دانشگاه آزاد آيت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئيس هيئت امنای اين دانشگاه انتخاب و بررسی گزينه‌های جايگزين جاسبی به جلسه آينده اين هيئت موکول شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالله جعفرعلی جاسبی پس از پايان ۴ ساعت جلسه هيئت امنای دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران حضور پيدا کرد و اعلام داشت که با توجه به نظر امروز اعضای هيئت امنا آيت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئيس اين هيئت انتخاب شد.

جاسبی با بيان اينکه بررسی گزينه‌های رياست دانشگاه آزاد به جلسه بعدی هيئت امنا موکول شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اينکه زمان جلسه آتی اين هيئت چه زمانی خواهد بود؟ گفت: هنوز زمان اين جلسه مشخص نيست.

رئيس کنونی دانشگاه آزاد در پاسخ به اين سؤال خبرنگار فارس آيا در جلسه امروز بر روی گزينه‌های رياست بحث و بررسی صورت گرفت يا خير؟ اعلام داشت: صحبت‌هايی در اين‌باره شد که بنده نمی‌توانم اعلام کنم و فقط به همين نکته اکتفا می‌کنم که همه چيز منوط به جلسه آينده هيئت امنا خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016