شنبه 3 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فائزه هاشمی به اتهام "فعاليت تبليغی عليه نظام" محـاکمه شد، ايسنا

جلسه رسيدگی به اتهامات «فائزه هاشمی» در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به رياست قاضی صلواتی و حضور وکيل مدافع و شخص فائزه هاشمی برگزار شد.

غلامعلی رياحی وکيل خانم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره جزييات محاکمه موکلش گفت: مطابق وقت تعيين شده دادگاه تشکيل شد. نماينده دادستان کيفرخواست را قرائت کرد و به خانم هاشمی به عنوان «فعاليت تبليغی عليه نظام» تفهيم اتهام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: پاسخ‌های لازم از طرف خانم هاشمی و بنده به دادگاه ارائه داده شد ولی با توجه به اينکه دادگاه غيرعلنی بود، اجازه نداريم جزئيات آن را منتشر کنيم.

وکيل مدافع فائزه هاشمی گفت: در مجموع بعد از لايحه تکميلی که ظرف دو سه روز آينده به دادگاه خواهيم داد، دادگاه تصميمش را خواهد گرفت.

وی افزود: ما به عنوان آخرين دفاع فرصت خواستيم که ظرف سه روز لايحه دفاعی خود را تقديم دادگاه کنيم.

بر اساس اين گزارش، پيش از اين قرار بود اولين جلسه‌ رسيدگی به اتهامات خانم هاشمی صبح روز يک‌شنبه ـ ۲۳ مرداد ماه ـ‌ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی برگزار شود که به دليل درخواست استمهال وکيل پرونده و برای تدارکات دفاع و موافقت دادگاه با اين درخواست، جلسه‌ دادگاه به تاخير افتاد و وقت رسيدگی نيز تجديد شد.

به گزارش ايسنا، اين پرونده با اعلام جرم دادستانی تهران و به اتهام فعاليت تبليغی عليه نظام تشکيل شده است و اتهام انتسابی به «فائزه هاشمی» نيز به دليل مصاحبه او با سايت روزآنلاين بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016