دوشنبه 5 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون روابط کار: سالی سه بار از فولاد غدير بازرسی می‌کرديم، ايلنا

- هم اکنون۷۰۰ بازرس کار در سراسر کشور فعالند که با توجه به تعداد کارگاه‌های صنعتی، بازرس کار هر سه سال و نيم يکبار می‌تواند به از يک کارگاه بازرسی کند
- هيات کارشناسی در حال جمع بندی علت اين حادثه است


ايلنا: -يزد: معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هيات کارشناسی با استفاده از ديدگاه‌های تخصصی در حال جمع بندی علت اين حادثه و ارسال گزارش به مراجع قضايی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، ابراهيم نظری جلالی در خصوص انفجار کوره در کارخانه فولاد غدير يزد که به کشته شدن ۱۸ کارگر منجر شد اظهار داشت: به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانين و مقررات حفاظتی و ايمنی از بدو تأسيس تاکنون ۱۷ مورد بازرسی از اين کارخانه صورت گرفته و موارد نقص نيز به کارفرما ابلاغ شده و برخی موارد نيز رفع شده است.

معاون روابط کار ادامه داد: در حال حاضر ۷۰۰ بازرس کار در سراسر کشور در حال فعاليت هستند که با توجه به تعداد کارگاه‌های صنعتی، ساختمانی و صنفی که حدود ۲.۵ ميليون کارگاه برآورد می شود، بازرس کار هر سه سال و نيم يکبار می تواند به بازرسی از يک کارگاه بپردازد، اما از واحد مذکور بيش از سه بازرسی در سال به علت بالا بودن ريسک آن صورت گرفته است.

وی در پايان گفت: از کميسيون اجتماعی مجلس پيرو درخواست سال گذشته از نمايندگان تقاضا می شود، مجوز جذب ۸۰۰ بازرسی را در برنامه کاری قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016