دوشنبه 5 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حداد عادل: اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شرکت می کنند، مهر

رئيس کميسيون فرهنگی مجلس از اظهار نظر درباره عملکرد مجلس هشتم خودداری کرد و گفت: من همواره به خبرنگاران گفته‌ام درباره اين موضوع از من سئوال نکنند. موضع من در حال حاضر سکوت است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حدادعادل رئيس کميسيون فرهنگی مجلس هشتم و رئيس دوره هفتم مجلس شورای اسلامی که صبح روز دوشنبه برای ثبت نام در نهمين دوره انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور يافت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سئوال که نظر وی درباره انشقاق جبهه پايداری از اصولگرايان چيست، گفت: من اين عدم حضور را انشقاق حساب نمی‌کنم. اصولگرايان با حداکثر وحدت در انتخابات حاضر می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص تلاش جريان انحرافی برای شرکت در انتخابات مجلس نهم که از سوی خبرنگاری مورد سئوال قرار گرفت، گفت: همه گروه ها در تلاش هستند و هرکس بر اساس اعتقاد خود وارد عرصه انتخابت می شود. مهم اين است که مردم با بصيرت و هوشياری در انتخابات شرکت کنند و بهترين‌ها را انتخاب کنند.

نماينده تهران در خصوص اظهار نظرهای متناقض اصلاح طلبان برای حضور و يا عدم حضور در نهمين دوره انتخابات مجلس نيز گفت: من از قبل نيز پيش بينی کرده بودم که چنين می‌شود و آنها در انتخابات شرکت می‌کنند.

خبرنگاری در خصوص برنامه‌های حدادعادل در مجلس نهم جويا شد که پاسخ داد: اگر انتخاب شدم برنامه ما خدمت به مردم از جهات اقتصادی و سياسی است. برنامه من نيز همان برنامه اصولگرايان است که از مجلس ششم تا کنون اعلام شده.

خبرنگاری از وی در خصوص نظرش درباره عملکرد مجلس هشتم پرسيد که پاسخ داد: من همواره به خبرنگاران گفته‌ام که درباره عملکرد مجلس هشتم از من سئوال نکنند زيرا موضع من سکوت است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که اين سکوت چه معنايی دارد و آيا به معنای نقد مجلس هشتم است،‌گفت: سکوت همواره يک معنا ندارد. هرگاه ضرورت داشته باشد درباره موضوعی صحبت کنم آن را در دستور کار خود قرار می‌دهم. هم اکنون ضروری نمی‌بينم که درباره عملکرد مجلس هشتم صحبت کنم هر گاه روزه سکوتم را شکستم در اين باره صحبت می کنم.

حدادعادل در ادامه اين گفتگو با خبرنگاران خدا را شاکر شد که يک بار ديگر توانسته فرصت حضور در انتخابات را داشته باشد.

وی گفت: در طول ۴ سال نمايندگان برای ملت تصميم می گيرند و در يک روز که همان روز انتخابات است اين مردم هستند که برای نمايندگان تصميم می‌گيرند بنابراين روز انتخابات يک مرحله سرنوشت ساز در اعمال اراده ملی است. اميدواريم که آنها که خود را شايسته انتخاب شدن می‌دانند در اين عرصه پا بگذارند و مردم به آنها رای دهند و مجلس نهم بهتر از مجلس‌های گذاشته باشد.

وی در خصوص تبليغات منفی رسانه‌های غربی در باره نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نيز گفت: غربی‌ها همراه سعی می کنند مردم را از شرکت در انتخابات مايوس کنند و دنبال اين هستند که نشان دهند مردم در صحنه حضور ندارند و از انتخابات استقبال نمی‌کنند. اين تيری است که دشمنان انقلاب هميشه در کمان گذاشته‌اند اما با هوشياری مردم هيچوقت اين تير به هدف نخورده است.

نماينده تهران گفت:‌ اطمينان دارم در انتخابات مجلس نهم مردم شرکت خواهند کرد و مايه نااميدی دشمنان و اميدواری دوستان انقلاب خواهند شد انشاءالله مردم ايران به بقيه کشورهای اسلامی که در حال خيزش هستند نشان دهند که اين ملت همان ملت پابرجا و محکم است که در عرصه انتخابات حضور با شکوه داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016