سه شنبه 6 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس سازمان هدفمندی يارانه ها به علت کتک کاری از مجلس اخراج شد، مهر

نمايندگان مجلس شورای اسلامی مرادی رئيس سازمان هدفمندی يارانه ها را پس از آنکه با نماينده فريمان درگيری فيزيکی پيدا کرد از مجلس اخراج کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمايندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه بررسی طرح ۲ فوريتی استفساريه ماده ۱۲ قانون هدفمندی يارانه ها را در دستور کار داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حين بررسی اين طرح بهروز مرادی رئيس سازمان هدفمندی يارانه ها که برای اعلام نظر دولت در اين باره به مجلس آمده بود پس از اعلام نظر خود پشت تريبون و زمانی که در جای خود نشسته بود و با نمايندگان گفتگو می کرد با سيد حسين حسينی نماينده فريمان درگير شد و کار آنان به درگيری فيزيکی رسيد. اين در حالی بود که بر اساس مشاهدات حمله کننده مرادی بود و حتی پس از تذکرات پی در پی لاريجانی به حملات خود به نماينده فريمان ادامه داد و نمايندگان تلاش کردند وی را از حسينی دور کنند.

با اين حال مرادی تلاش داشت خود را به نماينده فريمان برساند و با صدای بلند فرياد می زد.

پس از آنکه مرادی نماينده فريمان را سيلی زد تعدادی از نمايندگان وی را دور کردند و در نهايت لاريجانی از هيئت رئيسه خواست تا مرادی را از مجلس اخراج کنند.

فرياد "اخراج کنيد" از سوی نمايندگان ديگر بلند شد و سرانجام محسن کوهکن عضو هيئت رئيسه مجلس خود را به مرادی رساند و او را از صحن علنی مجلس خارج کرد.

اين در حالی است که بر اساس اظهارات برخی از نمايندگان که از نزديک شاهد ماجرا بوده اند اين نماينده فريمان بوده که ابتدا به صورت مرادی سيلی زده که علت اين موضوع نيز بر اساس اظهارات نمايندگان اين بوده که مرادی در اظهاراتش عنوان کرده "اين آمارهای کوچه بازاری را از کجا آورده ايد؟"که اين جمله از سوی نماينده فريمان توهين تلقی شده و باعث درگيری فيزيکی شده است.

به گزارش مهر، استفساريه مجلس در خصوص عدم پرداخت سهم شرکت های خدماتی آب، برق و گاز و پخش و پالايش از سازمان هدفمندی يارانه ها توسط دولت است اما مرادی در توضيحات خود مدعی شد سازمان هدفمندی يارانه ها قانون را اجرا می کند و در واقع نيازی به تفسير نيست. سازمان هدفمندی کاری را انجام می دهد که در تفسير ماده ۱۲ آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016