دوشنبه 12 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعرض، دزدی و خرابکاری در محل سکونت ابوالحسن بنی صدر (+عکس)

به گزارش دفتر ابوالحسن بنی صدر از زمانی که آقای نیکولا سرکوزی وزیر داخله و سپس رئیس جمهوری فرانسه شدند حکومت فرانسه، بنابر توضیحی که بما داده شد، تصمیم گرفت که جهت کارآمدی بیشتر محافظت، به تعبیر خودشان محافظت استاتیک از اقامتگاه آقای بنی صدر را تبدیل به محافظت دینامیک کنند.

۲۶ نوامبر ۲۰۱۱، به هنگام ورود خانم عذرا بنی صدر دو تن به ایشان حمله کرده و خوشبختانه بعلت حضور و عملکرد مسئول ایرانی امنیت آقای بنی صدر مهاجمان فرار کردند و خانم بنی صدر که شوکه شده بودند خوشبختانه تنها در ناحیه صورت آسیب دیدند. پلیس فرانسه تا این زمان مهاجمان را شناسایی نکرده است.

دیشب بتاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۱ نیز در غیاب آقای بنی صدر و خانواده به محل سکونت ایشان تعرض شده است. با شکستن شیشه دفتر آقای بنی صدر و ورود به منزل چندین اطاق را کاملا بهم ریخته، پرونده ها، کمدها و البسه را بهر سوی پرتاب کرده اند.

بر اساس این گزارش پلیس فرانسه بدنبال تحقیق در باره این موضوع نیز هست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


khani_ba_1.jpg


khani_ba_2.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016