سه شنبه 13 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش: فقط يک‌بار تذکر می‌دهيم، هشدار می‌دهيم ناو هواپيمابر آمريکا به خليج فارس برنگردد، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده کل ارتش با اشاره به خروج ناو هواپيمابر آمريکايی از خليج فارس به دريای عمان همزمان با رزمايش دريايی ولايت ۹۰ به آنها تذکر داد که توصيه می‌کنيم اين ناو به خليج فارس برنگردد چرا که ما فقط به تذکر بسنده نخواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، اميرسرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران در حاشيه برگزاری رژه دريايی رزمايش ولايت ۹۰ با اشاره به آمادگی ارتش برای مقابله با هرگونه تهديدی اظهار داشت: تجربه‌های بزرگی که ما داشتيم در عرصه دريا، مانند حضور در خليج عدن و دريای سرخ و مديترانه و درگيری‌هايی که در خليج عدن داشتيم، موجب ارتقاء توان رزمی ما شده و ما در اين رزمايش دستاوردها و تسليحات بسيار مناسب و خوبی را مورد ارزيابی قرار داديم که يکی از آنها پدافند هوايی موشکی بود که برای اولين بار با تست سامانه "محراب" توانستيم آن را به نتيجه برسانيم.

صالحی خاطرنشان کرد: اين رزمايش برای تمامی کشورها چه دوست و چه دشمن دارای پيام است که دشمنان پيام را به خوبی درک کردند و در ابتدای رزمايش ديديم که ناو هواپيمابر آمريکايی از خليج فارس خارج و با گذر از تنگه هرمز در دريای عمان مستقر شد.

وی با بيان اينکه ما به دنبال هيچ کار غيرمنطقی نبوديم اما برای هر تهديدی آماده هستيم،‌ گفت: به آنها توصيه، هشدار و تذکر می‌دهيم که اين ناو به منطقه سابق خود در خليج فارس برنگردد چرا که ما عادت نداريم تذکر را تکرار کنيم و فقط يکبار تذکر می‌دهيم.

فرمانده کل ارتش تصريح کرد: حرکت‌مان در دريا نه انفعالی است و نه تهاجمی بلکه برای تمرين در دريای آزاد و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی است و دوستان جمهوری اسلامی بدانند اگر در کشور برادری مثل ايران تکيه کنند بهتر از آن است که با وابستگی به کشورهای غربی و آمريکا هم حيثيت، ‌آبرو و هم پول خود را از دست بدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016