پنجشنبه 15 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دفاع : حضور قدرت‌هاي فرامنطقه‌اي در خليج فارس مضر است، ایسنا

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح تصريح كرد: امنيت تنگه هرمز جزء مسائلي است كه ايران همواره آن را دنبال كرده است و در طول تاريخ امنيت اين تنگه را توانسته حفظ كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، وحيدي در حاشيه‌ي جلسه هيات دولت با بيان اين مطلب، افزود: ايران مهمترين قدرت منطقه است و نقش زيادي در حفظ امنيت تنگه هرمز دارد و براي آن اقدام‌هاي مختلفي انجام داده است. البته دشمن در اين باره جو سازي‌هايي انجام مي‌دهد و مي‌خواهد اقدامات ايران را بزرگ‌نمايي كند و يكي از اهدافش اين است كه تسليحات خود را به كشورهاي منطقه بفروشد.

وي در پاسخ به سوالي درباره اظهار نظر مقامات آمريكايي مبني بر بازگرداندن ناوهاي خود به خليج فارس نيز گفت: ما همواره اعلام كرده‌ايم كه حضور قدرت‌هاي فرامنطقه‌اي در خليج فارس غير مفيد و مضر بوده است و جز ايجاد آشفتگي نتيجه‌اي ندارد و همواره بر عدم حضور آنها تاكيد كرده‌ايم.

وحيدي درباره‌ي تحقيقاتي كه شهيد تهراني مقدم در حال انجام آن بود و سرنوشت آنها نيز تصريح كرد: اين تحقيقات موضوعاتي است كه مسير خود را طي مي‌كند.

وزير دفاع در بخش ديگري از اين گفت‌وگو درباره‌ برگزاري رزمايش‌هاي مشترك اظهار داشت: ما همواره اعلام كرده‌ايم كه حاضربه برگزاري رزمايش‌هاي مشترك بوده‌ايم و در رزمايش اخير نيز از تعدادي از ناظران خارجي دعوت كرده بوديم و آنها رزمايش ما را از نزديك مشاهده كردند و اين بر اساس سياست‌هاي دفاعي ماست، اما ما در رزمايش‌ها به خود متكي هستيم و رزمايش اخير نيز جزء بومي‌ترين رزمايش‌ها و متكي بر توانمندي‌هاي ذاتي نيروهاي خودمان بود.

وي همچنين درباره زمان برگزاري رزمايش سپاه نيز اعلام كرد: اين رزمايش به زودي انجام خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وحيدي درباره‌ي پهبادها و ساخت آن در داخل نيز گفت: ايران در اين زمينه برنامه‌هاي مستقلي دارد و آن را تعقيب مي‌كند.

پرنده‌هاي بدون سرنشين را با توان‌هاي مختلف و قدرت پرواز بالا و فناوري‌هاي روز طراحي كرده‌ايم كه امروز در اختيار نيروهاي مسلح قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016