دوشنبه 26 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش سردار صفوی، دستيار ويژه رهبری به نامه اوباما، مهر

دستيار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در واکنش به نامه اوباما به رهبری معظم انقلاب درباره تنگه هرمز گفت: اگر خطراتی متوجه جمهوری اسلامی ايران باشد، با استفاده از ابزارهای مختلف قادر به دفاع از منافع ملی هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشگر سيديحيی صفوی در خاتمه نشست خبری يادواره ملی شهيد حجت الاسلام عبدالله ميثمی که در تالار ايوان شمس برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص واکنش وی نسبت به نامه اوباما به رهبر انقلاب، گفت: تنگه هرمز يک گذرگاه استراتژيک هم برای تجارت جهانی و هم برای انرژی جهان است و ۲۳ تا ۲۷ درصد نفت جهان از اين منطقه تأمين می شود.

دستيار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا افزود: جمهوری اسلامی ايران مقتدرترين کشور و قدرت اول منطقه است. جمهوری اسلامی ايران تضمين کننده امنيت انرژی جهان است و اين امنيت را يک امنيت دست جمعی می داند.

سردار صفوی خاطرنشان کرد: اگر خطراتی متوجه جمهوری اسلامی ايران باشد، از ابزارهای مختلف سياسی و ابزارهای مختلف قادر است، برای دفاع از منافع ملی خود، استفاده کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016