چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مذاکره با رئيس هیأت امنا برای صدور حکم رياست دانشگاه آزاد، مهر

عضو شورايعالی انقلاب فرهنگی درباره جلسه امشب شورايعالی انقلاب فرهنگی گفت: براساس آنچه در جلسه امشب اين شورا اتفاق افتاد مقرر شد تعامل و مذاکرات بيشتری با هیأت امنای دانشگاه آزاد و رئيس آن در زمينه صدور حکم رئيس جديد دانشگاه آزاد صورت گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شورايعالی انقلاب فرهنگی که هر دو هفته يک بار جلسات خود را برگزار می کند، بخشی از جلسه امشب را به بررسی روند امضای حکم رئيس جديد دانشگاه اختصاص داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفته می‌شد که شورايعالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز عصر، قصد افزودن تبصره ای به اساسنامه دانشگاه را به علت عدم تمکين آيت الله هاشمی رفسنجانی از امضای حکم فرهاد دانشجو دارد.

منصور کبگانيان - عضو شورايعالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: جلسه شورا دقايقی پيش به اتمام رسيد و قرار شد با مذاکراتی با رئيس هیأت امنا کار به صورت مثبت پيش رود.

وی درباره اين مذاکرات گفت: شورايعالی انقلاب فرهنگی با تعامل بيشتر با هیأت امنا و رئيس آن، قصد دارد کار را در چارچوب اساسنامه دانشگاه آزاد و مصوباتی که انجام شده پيش ببرد.

اين عضو شورايعالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به اين پرسش مهر که شورا چگونه قصد تعامل با هیأت امنای دانشگاه آزاد دارد، گفت: به هر حال مصوبه شورا درباره رياست جديد دانشگاه آزاد دير يا زود به رئيس هیأت امنا ابلاغ شده است و با اين فرصتی که شورا به رئيس هيئت امنا داده طی اين هفته و هفته آينده مذاکرات صورت می گيرد.

وی افزود: اگر عنوان می شود که مصوبه دير به دست آيت الله هاشمی رفسنجانی رسيده است، با اين فرصت مشکلات مرتفع می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016