سه شنبه 18 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا باهنر: احمدی​نژاد نيمه دوم اسفند بايد به مجلس بيايد، خبرآنلاين


مجلس - نمايندگان طراح سوال از رئيس​جمهور از پاسخ نمايندگان احمدی​نژاد به سوالاتشان در کميسيون​های مجلس قانع نشدند.


به گزارش خبرآنلاين، محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس که در غياب لاريجانی رياست بخش پايانی جلسه امروز مجلس را بر عهده داشت، با بيان اينکه سوال از رئيس​جمهور مدت​ها در محافل داخلی و رسانه​ها مطرح بوده است، گفت: ما هم همواره تاکيد کرديم که بر اساس آيين​نامه در برابر اين سوال عمل می​کنيم. بر اين اساس، سوال مذکور به کميسيون​ها ارجاع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی، بر اساس ماده ۱۹۶ آيين​نامه داخلی مجلس چنانچه پس از يک هفته، يک چهارم نمايندگان سوال کننده از پاسخ​ها قانع نشدند، بايد رئيس​جمهور برای پاسخ به مجلس بيايند.

باهنر گفت: نمايندگان سوال کننده طی نامه​ای که به هيات رئيسه رسيده است، اعلام کردند که از پاسخ​ها قانع نشدند و درخواست حضور رئيس​جمهور را مطرح کرده​اند. از اين رو رئيس​جمهور بايد ظرف يک ماه آينده برای پاسخ به اين سوال به مجلس بيايد. طی هماهنگی ای که با دولت می شود، انشالله رئيس جمهور در نيمه دوم اسفند در صحن علنی به اين سوالات پاسخ خواهند داد.

گفتنی است در نامه طراحان سوال به هيات رئيسه آمده است: در جلسه روزچهارشنبه ۱۲/۱۱/۹۰، نمايندگان سوال کننده اتفاق نظر دارشتند که هيچ يک از پاسخ​های ارائه شده از سوی دولت قانع کننده نبوده و برای حسن تفاهم مجلس و دولت لازم است که اين سوالات در صحن علنی از رئيس جمهور پاسخ داده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016