دوشنبه 24 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين ملاقات پس از ۲۵ روز با شاهرخ زمانی، بيانيه کميته حمايت از شاهرخ زمانی

بيانيه ۳۱


پس از تلاش و فعاليت بسيارزياد خانواده شاهرخ بالاخره روز چهار شنبه ۱۹ /۱۱/۱۳۹۰ توانستند بعد از۲۵ روز با شاهرخ زمانی که همچنان در بند قرنطينه در شرايط بسيار بد نگهداری می شود ملاقاتی داشته باشند . در اين ملاقات علی رغم وجود فشار های روحی و جسمی عليه شاهرخ و محمد آنها دارای روحيه بسيار بالای بودند و همچنان به اعتراضات خود ادامه می دهند . همچنين شاهرخ نامه ای ديگری برای دادگاه شعبه ۲۹ ديوان عالی کشور نوشته و ارسال کرده است شماره پرونده آنها در شعبه ۲۹ دادگاه ديوان عالی کشور ۹۰۰۵۵۹ است که هنوز هيچ اظهار نظری اعلام نکرده، بنا براين اگرتشکل ها و نهاد های کارگری ، نهاد های بين المللی حقوق بشر و آزاديخواهان ، سازمانها و احزاب انقلابی بيشتر تلاش کنند و هرچه بيشتر فشار بياورند می توانند شعبه ۲۹ دادگاه ديوان عالی کشور را وادار به شکستن حکم صادر عليه شاهرخ زمانی و محمد جراحی نمايند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارگران ، دانشجويان ، زنان ، جوانان انقلابی ، تشکل ها ، سازمانها و احزاب انقلابی بايد از فرصت در حال گذر پيش رو هر چه زودتر و هرچه بيشتر استفاده کنيم تا تلاش ها و مبارزات عمومی ثمر بدهد و آزادی زندانيان را، يا حداقل کمتر شدن حکم صادره عليه آنها را بدست آوريم.
همچنين خبر دار شديم که در درگيری روز سه شنبه ۱۸/۱۱/۱۳۹۰ بين اراذل و اوباش با محمد جراحی هيچ اتفاق نا گواری پيش نيامده است .اما همچنان جو بند با طرح و نقشه های از پيش طراحی شده توسط اطاق ۳۷ در بند قرنطينه متشنج و آبستن حوادث می باشد.
لازم به ذکر است که امروز يکشنبه ۲۳/۱۱/۱۳۹۰ شاهرخ زمانی و محمد جراحی نامه ديگری به مسئولين زندان مرکزی تبريز نوشته اند که هرچه زودتر آنها را به بند عمومی انتقال دهند در نامه فوق به مسئولين زندان اعلام کرده اند که اگر به در خواست ما جواب مثبت ندهيد فردا دست به اعتصاب غذای نا محدود خواهيم زد و در جواب به انها گفته اند که ما امروز با مسئولين پرونده شما(اطاق ۳۷) جلسه داريم بنا براين صبر کنيد با انها به توافق برسيم و شما را به بند عمومی انتقال بدهيم .دوستان و رفقا در اين رابطه نيز تلاش و مبارزات ما می تواند کمک حال زندانيان باشد بيايد هر چه بيشتر و متحدانه تر اعتراض کنيم .

پيش بسوی اتحاد بيشتر، برای فشار بيشتر!
پيش بسوی اعتراضات گسترده و متحدانه با شعار :
کارگر زندانی ، زندانی سياسی آزاد بايد گردد.

کميته حمايت از شاهرخ زمانی

۲۳/۱۱/۱۳۹۰

www.chzamani.blogspot.com
freeshahrookh@gmail.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016