یکشنبه 30 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه احمد منتظری درباره پلمب درب منزل شخصی و کتابخانه آيت الله العظمی منتظری و درب اتاق منزل احمد منتظری (با عکس)

باسمه تعالی

درب يک اتاق در منزل شخصی آقای احمد منتظری و همچنين کتابخانه و منزل شخصی آيت الله العظمی منتظری پلمب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در آخرين روز بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۰ فردی خود را مأمور شهرداری معرفی نمود و از پسرم خواست که برای امضای ابلاغيه‌ای درب منزل را باز کند. ايشان خودکار در دست درب را باز نمود. چندين نفر (حدود ۱۰ نفر) با فشار وارد منزل شده و دست پسرم را گرفته که به داخل منزل خبر نبرد. در حکمی که از دادسرای ويژه روحانيت در دست داشتند نوشته بود، کليه امور مربوط به مرجعيت جمع آوری شود. گفتم من نماينده ۶ نفر از مراجع تقليد هستم و خود را در حد مرجعيت نمی دانم و بنابراين حکم شما موردی ندارد. هنگام شروع بازرسی اينجانب اعتراض کردم و گفتم کار شما غيرقانونی است و علاوه بر اين نظام اگر قدرتمند است چطور تاب تحمل اين يک اتاق را ندارد؟ اين افراد حدود يک ساعت اتاقی را که محل کار من بود و در آن‌جا به مراجعات مردم رسيدگی می‌شد بازرسی کرده و وسايلی از قبيل لپتاپ و مقاديری پول نقد، سی دی خاطرات و مجموعه آثار آيت الله منتظری و... را به همراه خود بردند.

پس از آن در کوچه مجاور درب کتابخانه و منزل شخصی مرحوم آيت الله العظمی منتظری را مسدود و پلمب کردند. عمليات! در ساعت ۱۵:۳۰ پايان يافت. اينجانب چون هجوم وحشيانه آورده بودند از امضای صورتجلسه آنان خودداری نمودم؛ و هنگام ترک منزل گفتم که خداوند همه را هدايت فرمايد، و مأمورين آمين گفتند.

قم – احمد منتظری
۳۰/۱۱/۱۳۹۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016