چهارشنبه 3 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت علی افشاری به عبدالله نوری

جناب حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ عبدالله نوری
با سلام
درگذشت پدر بزرگوار و صابر شما را از صميم قلب تسليت عرض می نمايم. اينک روح آن انسان شيفته که عمری را بر درگاه حضرت حق به عبادت و بندگی گذراند و مانوس با قرآن ،سنت محمدی وتشيع علوی بود ، بسوی معبود شتافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيوند با معنويت و ثبات قدم در پيمودن راه حق آرامش و قدرت روحی برجسته ای به وی بخشيده بود که هيچگاه در برابر سختی ها ، ابتلائات و فراز و نشيب های زندگی تسليم نشد و استوار و محکم غم و اندوه خرد کننده از دست دادن يک پسر در جبهه های جنگ ،فوت پسر ديگر در تصادفی هولناک و حبس چند ساله فرزند ارشد و توهين و تهمت های گسترده محافل حکومتی را تحمل کرد و خم به ابروی خود نياورد.

از درگاه قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات و جلوس در جوار قرب و مغفرت الهی و برای شما صبر و شکيبايی مسئلت می نمايم. خدمات خانواده نوری به کشور و ملت ايران و بخصوص شهر اصفهان و حضور ارزشمند آنها در صف مبارزه با استبداد دينی در حافظه جمعی ايرانيان زنده است و الهامبخش شيفتگان و جويندگان راه رهايی ،معنويت ،آزادی و عدالت خواهد بود.

علی افشاری
واشنگتن دی سی ، اول اسفند ۱۳۹۰


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016