جمعه 5 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر دفاع ایران: ملت آرزوی نبرد با اسرائیل را دارد، فرارو

وزیر دفاع ایران گفته است که امروز اسرائیل در آستانه یک فروپاشی بزرگ قرار دارد و بدون شک هرگونه اقدام این رژیم علیه ایران به نابودی کامل آن می‌انجامد و ملت ما آرزوی چنین نبرد رودررویی با آنها را دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز گذشته در همایش بین‌المللی سرداران شهید جهان اسلام که به منظور گرامی‌داشت فرماندهان شهید حزب‌الله لبنان در تالار بزرگ وزارت کشور، برگزار شد با اشاره به اینکه در این جنگ همه کشورهای استعماری و مرتجعین عرب جمع شدند تا حزب‌الله را نابود کنند، تصریح کرد: به گفته آن وزیر خارجه بی‌خرد، آنها می‌خواستند خاورمیانه نویی بسازند و با تمام توان به میدان آمدند و حتی آمریکا دست اسرائیل را برای هر کاری باز گذاشت.

وحیدی افزود: البته در مقطعی از جنگ که رژیم صهیونیستی قصد عقب‌نشینی داشت، با فشار آمریکا در صحنه ماند و در هفته‌ آخر آنها به این فکر می‌کردند که چه طور می‌توانند از این جنگ خلاص شوند.

وزیر دفاع با اشاره به مسائل روز در سطح بین‌الملل تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از گذشته و درمانده‌‌تر از قبل با ارتش سرخورده و خسته روزهای بدی را سپری می‌کند.

وحیدی در خصوص توان موشکی حزب‌الله گفت: موشک‌های مقاومت موجب چندین میلیون جابجایی در داخل سرزمین‌های اشغالی شدند و رژیم صهیونیستی امروز بقای خود را کاملا در خطر می‌بیند.

وی ادامه داد:‌ البته آنها برای اینکه مشکل روانی‌شان را حل بکنند، سروصدای زیادی کرده و دم از عملیات علیه ایران می‌زنند اما اینها اظهارات مضحکی است.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: آنها نمی‌دانند که مبارزین رزمندگان ایرانی آماده‌اند تا در صورت این حماقت اسرائیل را از صحنه روزگار محو کرده و ملت ایران همواره آرزوی نبرد رو در رو با رژیم صهیونیستی دارند.

سردار وحیدی با تاکید مجدد بر اینکه امروز اسرائیل در آستانه فروپاشی است، گفت: البته ممکن است برخی باور نکنند اما در ۲۱ بهمن سال ۵۷ نیز شاید کسی باور نمی‌کرد که ملت ایران رژیم شاهنشاهی وابسته به آمریکا را اینطور از بین ببرد.

وی با اشاره به روحیه پائین سربازان اسرائیلی برای حضور در جنگ، گفت: وقتی آنها مجبور به ترک جنوب لبنان شدند، بسیاری از فرماندهانشان برای به پایان رسیدن این ماموریت خدا را شکر می‌کردند.

وزیر دفاع افزود: بی‌تردید عملیات اسراییل علیه ایران یعنی نابودی بلاشک این رژیم تا آخر و ما امروز ملتی هستیم سربلند و سرافراز و با عزت و حزب‌الله نیز جبهه جلویی مبارزه با اسرائیل را در دست دارد و این جبهه روز به روز قوی‌تر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016