یکشنبه 14 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت هنوز به پيمانکاران برق بدهکار است، ايلنا

ميزان رسمی که برای اين معوقه ها اعلام می کنند۱۵ هزار ميليارد تومان و ميزان غير رسمی آن حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار ميليارد تومان است


ايلنا: رئيس سنديکای برق تاکيد کرد: دولت هنوز به پيمانکاران برق بدهکار است و ميزان غيررسمی اين بدهی‌ها حدود ۵۰ هزار ميليارد تومان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد پارسا در گفتگو با ايلنا در خصوص طلب پيمانکاران برق و احتمال پرداخت آن از طريق اوراق مشارکت گفت: توزيع اوراق مشارکت برای تکميل طرح‌هايی است که نياز به بودجه دارد و از ابتدا نيز قرار نبود اين اوراق برای پرداخت بدهی پيمانکاران باشد.

به گفته وی، دولت برای پرداخت بدهی پيمانکاران اوراقی با نام اوراق خزانه اسلامی در نظر گرفته تا بتواند از محل آن بدهی‌های خود را به اين پيمانکاران پرداخت کند.

رئيس سنديکای برق در خصوص ميزان معوقه پيمانکاران گفت: ميزان رسمی که برای اين معوقه‌ها اعلام می‌کنند ۱۵ هزار ميليارد تومان و ميزان غير رسمی آن حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار ميليارد تومان است.

وی ادامه داد: علت اين اختلاف آمار اين است که پيمانکاران تا پرداختی خود را به چشم نبينند باور نمی‌کنند که اين ميزان محقق شده به همين دليل است که در آمار غير رسمی ميزانی که دولت برای پرداخت وعده می‌دهد را در نظر نمی‌گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016