یکشنبه 13 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف يک شبکۀ تروريستی وابسته به جمهوری اسلامی در ترکيه

آرش اديب زاده ـ راديو بين المللی فرانسه ـ بنا به اظهارات برخی مقامات اطلاعاتی و امنيتی به شبکۀ تلويزيونی "اسکای نيوز"، يک شبکۀ تروريستی وابسته به جمهوری اسلامی ايران در ترکيه گسترش يافته تا عليه اهداف اسرائيلی، يهودی و همچنين برخی کشورهای غربی در اين کشور دست به اقدامات تروريستی بزند.

بدين ترتيب بنا به اطلاعات شبکۀ تلويزيون"اسکای نيوز" ، "واحد ٤٠٠" سپاه قدس ايران که مستقيماً تحت فرماندهی آيت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی قرار دارد، از چند ماه پيش در ترکيه مستقر شده و گسترش يافته است و گروهی آدم کش را را برای انجام عمليات تروريستی عليه اهداف کشورهای غربی، يهودی و اسرائيلی به ترکيه اعزام کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"اسکای نيوز" در ادامه از قول يک منبع اطلاعاتی متذکر می شود که که بر اساس برآوردهای سرويس های اطلاعاتی گروه اعزامی "واحد ٤٠٠" سپاه قدس هم اکنون وارد مرحلۀ عملياتی خود شده و قصد دارد اقدامات تروريستی خود را به زودی در خاک ترکيه به اجرادر آورد.

همين منابع می افزايند که عمليات تروريستی "واحد ٤٠٠" سپاه قدس در واقع پاسخی است به تهديدهای نظامی اسرائيل و آمريکا عليه برنامۀ اتمی ايران. همين منابع می گويند که "واحد ٤٠٠" سپاه قدس نقش کليدی را در توطئۀ قتل نافرجام سفير عربستان در آمريکا داشته است. سرويس های اطلاعاتی غرب همچنين موفق به شناسايی يکی از افسران ارشد "واحد ٤٠٠" سپاه قدس شده اند که وظيفۀ طرح ريزی و انجام عمليات تروريستی در کشورهای اروپايی را برعهده دارد.

در اين گزارش از "حامد عبداللهی" و "مجيد علوی" که از معاونان سابق وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به حساب می آيند، به عنوان فرماندهان "واحد٤٠٠" نام برده است . همچنين بنا به اظهارات اين منابع، اکنون نيروهای اطلاعاتی ترکيه در پی دستگيری و بازداشت اعضای اين شبکۀ تروريستی هستند.

شايان ياد آوريست که آيت‌ الله علی خامنه ‌ای رهبر جمهوری اسلامی، چندی پيش در خطبه‌های نماز جمعه و در واکنش به شايعات حمله نظامی غربی ها به ايران تأکيد کرده بود که: «ما هم تهديدهايی داريم که به وقت خود اعمال خواهد شد».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016