دوشنبه 14 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار نوروزی محمدرضا باهنر با هاشمی رفسنجانی، باهنر: ديدار با هاشمی نوروزی بود نه انتخاباتی

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلجت نظام گفت که محمد رضا باهنر در ايام نوروز در شهر بم با آيت‌الله هاشمی ديدار داشت.

محمد هاشمی مسئول دفتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، ضمن تائيد ديدار محمدرضا باهنر با آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در ايام نوروز گفت: آيت‌الله هاشمی نوروز امسال ديداری از شهر بم داشتند که اين ديدار هم در آنجا انجام شد.

وی افزود: آيت‌الله هاشمی روز چهارشنبه دوم فروردين به بم رفتند و روز شنبه هم برگشتند و اين ديدار در طول همين چند روزی که ايشان در بم به سر می‌بردند، صورت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسئول دفتر آيت الله هاشمی از جزئيات اين ديدار ابراز بی‌اطلاعی کرد و اظهار داشت: بنده در اين ديدار نبودم و از جزئيات آن هم بی‌اطلاعم.

***

باهنر: ديدار با هاشمی نوروزی بود نه انتخاباتی

خبرگزاری فارس: نايب رئيس مجلس در پاسخ به اينکه در ديدارش با آيت‌الله هاشمی در خصوص اوضاع سياسی يا انتخابات هم صحبتی به ميان آمد يا خير، گفت: خير؛ اين ديدار يک ديدار نوروزی بود و فقط مباحث مجمع در آن مطرح شد.

محمد رضا باهنر نايب رئيس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ديدارش در ايام نوروز با آيت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: بنده در ايام نوروز به شهر بم رفته بودم و مطلع شدم که آيت الله هاشمی در اين شهر هستند و بر همين اساس با ايشان ديدار کردم.

وی ديدارش با آيت‌الله هاشمی را ديداری نوروزی عنوان کرد و افزود: در اين ديدار که حدود ۱۵ دقيقه طول کشيد، مباحثی در خصوص مجمع تشخيص مصلحت نظام و چشم‌انداز مجمع مطرح شد و در اين زمينه با آيت‌الله هاشمی گفت‌و‌گو کرديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016