دوشنبه 14 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروری: استيضاح شيخ‌الاسلامی به دليل انتصاب سعيد مرتضوی، امضای کافی دارد

خبرگزاری مهر ـ رئيس کميته امنيت داخلی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای با حضور موافقان استيضاح وزير کار به دليل انتصاب سعيد مرتضوی به رياست سازمان تامين اجتماعی، پيش از آغاز جلسه علنی روز سه شنبه مجلس خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرويز سروری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به انجام معارفه مرتضوی رئيس جديد سازمان تامين اجتماعی در روزهای پايانی سال ۹۰ اظهارداشت: ما انتظار داشتيم وزير کار از اين تصميم منصرف شود يا مرتضوی خود کناره گيری کند اما هيچ کدام از اين اتفاقات رخ نداد.

وی ادامه داد: طرح استيضاح وزير کار تهيه شده و تصميم اين بود در صورتی که انتصاب مرتضوی قطعی انجام شد وزير کار استيضاح شود و طرح تهيه شده در اولين جلسه کاری مجلس تقديم هيئت رئيسه مجلس شود.

نماينده تهران خاطرنشان کرد: قرار است طراحان اين طرح صبح فردا قبل از آغاز جلسه علنی مجلس در جلسه ای نسبت به اين موضوع و چگونگی پيگيری آن با هم گفتگو کنند.

وی يادآور شد: اين طرح تعداد امضای کافی برای اعلام وصول را داراست.

به گزارش مهر، سعيد مرتضوی ۲۷ اسفند ماه در مراسمی با حضور وزيرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از مسئولان اين وزارتخانه و نمايندگان جامعه کارگری به عنوان مديرعامل جديد صندوق تأمين اجتماعی کشور معرفی شد.

صندوق تأمين اجتماعی کشور در دو ماه گذشته با سرپرستی موسويان اداره می شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016