سه شنبه 15 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح استيضاح وزير کار امروز به مجلس ارائه می‌شود

خبرگزاری مهر ـ نماينده تهران از عزم جدی طراحان استيضاح وزير کار خبر داد و گفت: اين طرح امروز تقديم هيئت رئيسه مجلس می شود.

الياس نادران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اعلام اين مطلب گفت: نتيجه جلسه صبح امروز طراحان استيضاح وزير کار اين بود که اين طرح امروز تقديم هيئت رئيسه مجلس شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: طراحان استيضاح مصمم به انجام آن و پاسخگويی شيخ الاسلامی وزير کار نسبت به اصرار بر انتصاب مرتضوی به عنوان رئيس سازمان تامين اجتماعی هستند.

عضو شاخص اصولگرايان مجلس در پاسخ به اين سئوال که اين طرح با چند امضا تقديم هيئت رئيسه مجلس می شود گفت: اجازه دهيد تعداد امضاها را نگويم و اسمی از امضاکنندگان نبرم اما جمع آوری امضا همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر جمعی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی پس از انتشار خبر انتصاب مرتضوی به رياست سازمان تامين اجتماعی به دليل آنکه معتقد بودند پرونده قضايی وی درباره بحث کهريزک همچنان در قوه قضائيه مفتوح است و مرتضوی تخصص و تجربه لازم برای تصدی پست رياست سازمان تامين اجتماعی را ندارد در تذکری به رئيس جمهور نسبت به اين انتصاب تذکر دادند و طی جلساتی توصيه کردند مرتضوی از اين پست کناره گيری کند و يا وزير کار تصميم خود را تغيير دهد.

اين نمايندگان همچنين تاکيد کرده بودند در صورت اصرار وزير کار بر تصميم خود وی را استيضاح خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016