چهارشنبه 23 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست برگزاری مجوز راهپيمايی روز کارگر هفته آينده ارائه می‌شود

در صورت دريافت مجوز راهپيمايی کارگران مشکلات ايجاد شده در پی اجرای قانون هدفنمدی يارانه‌ها را يکصدا به گوش مسئولين خواهند رساند.


ايلنا: عضو هيات مديره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران اعلام کرد: درخواست مجوز برگزاری راهپيمايی روز کارگر را هفته آينده به وزارت کشور ارائه می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی دهقان‌کيا در گفتگو با خبرنگار ايلنا با انتقاد از عدم برگزاری مجوز راهپيمايی طی پنج سال گذشته در روز جهانی کارگر تصريح کرد: ۱۱ ارديبهشت يک روز جهانی برای کارگران به شمار می‌رود که طبق قانون اساسی کارگران می‌توانند در اين روز خواسته های صنفی خود را به گوش مسئولين برسانند. اما دولت به مدت هفت سال است که براساس دلايل سياسی از برگزاری تجمع در اين روز خودداری می‌کند.

اين فعال کارگری با بيان اين که کارگران در دوران اصلاحات می توانستند هر ساله با برگزاری راهپيمايی در روز جهانی کارگر خواسته‌های صنفی خود را مطرح کنند تصريح کرد: بعد از دوران رياست جمهوری آقای خاتمی، کارگران به سختی مجوز قانونی برگزاری تجمع را هم گرفته اند.

دهقان کيا تصريح کرد: طبق اصل ۲۷ قانون اساسی دولت بايد اجازه برگزاری راهپيمايی را به کارگران در روز جهانی کارگر بدهد در غير اين صورت بر خلاف موازين قانون اساسی عمل خواهد کرد.

عضو هيات مديره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران در بخش ديگری از سخنان خود تصريح کرد: در صورتی که دولت اجازه برگزاری راهپيمايی را به کارگران در روز جهانی کارگر بدهد کارگران مشکلات ايجاد شده در پی اجرای قانون هدفنمدی يارانه‌ها را يکصدا به گوش مسئولين خواهند رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016