پنجشنبه 24 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد توکلی: در مورد حکميت بين عليرضا زاکانی و سعيد مرتضوی مصاحبه نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: توکلی در پاسخ به اصرار خبرنگار فارس، برای اطلاع رسانی به افکار عمومی در مورد نتيجه حکميتش در مسئله بين زاکانی و مرتضوی گفت: حاضر به مصاحبه در رابطه با اين موضوع نيستم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قرار بود احمد توکلی نماينده مردم تهران جلسه‌ای با استيضاح کنندگان وزير کار که به خاطر انتصاب مرتضوی اين استيضاح را در دستور کار خود گذاشته‌اند، داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرار بود در اين جلسه توکلی نظرش را در مورد مسائلی که عليرضا زاکانی عضو کميسيون اصل ۹۰ در خصوص مرتضوی عنوان کرده، بيان کند.

مقرر شده در صورتی که توکلی اظهارات منتسب به مرتضوی را که از سوی زاکانی عنوان شده با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده قبول کند، مرتضوی از سمت خود کناره‌گيری کند تا بحث استيضاح وزير کار هم منتفی شود.

اما طی روز گذشته پيگيری های خبرنگار فارس برای کسب اطلاع از نظر توکلی در مورد مسائل بين زاکانی و مرتضوی بی نتيجه ماند؛ تا جايی که تعداد زيادی از همکاران توکلی در مجلس هم گفتند که هنوز از نظر رئيس مرکز پژوهش های مجلس در رابطه با اين موضوع بی اطلاعند.

بالاخره با پيگيری های خبرنگار فارس برای اطلاع رسانی به افکار عمومی در رابطه با اين موضوع و تماس های مکرر با احمد توکلی وی اعلام کرد در رابطه با اعلام نظرش معذوريت دارد.

توکلی در پاسخ به اين سوال که بالاخره نظر نهايی شما در مورد مسئله بين آقای زاکانی و مرتضوی چيست، گفت: بهتر است اين موضوع را از خودشان بپرسيد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا قصد رسانه ای کردن اين موضوع را نداريد، گفت : خير

رئيس مرکز پژوهش های مجلس در پاسخ به اين سوال که شنيده ايم قرار است نظرتان را کتبا اعلام کنيد، اظهار داشت: من معذورم، معذرت می خواهم.

توکلی در پاسخ به اصرار خبرنگار فارس، برای اطلاع رسانی به افکار عمومی گفت: شما بگوييد که من حاضر به مصاحبه در رابطه با اين موضوع نيستم.

وی در پاسخ به اين سوال که ظاهرا در حال حاضر استيضاح يا عدم استيضاح وزير کار هم در گرو نظر شما است، گفت: من يک وظيفه داشتم که انجام دادم و الان هم مصاحبه نمی کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016