دوشنبه 4 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت ۲۸ هزار ميليارد تومان درآمد مالياتی کسب کرد

خبرگزاری مهر ـ سازمان امور مالياتی کشور در سال ۹۰ در مجموع ۲۸ هزار ميليارد تومان ماليات کسب کرد که ۹۲ درصد بودجه پيش بينی شده را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان امور مالياتی کشور در سال ۹۰ بالغ بر ۲۲ هزار ميليارد تومان ماليات مستقيم و ۶ هزار ميليارد تومان ماليات کالا و خدمات ( ارزش افزوده) دريافت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس در مجموع در سال گذشته ۲۸ هزار ميليارد تومان ماليات دريافت شد که با توجه به پيش بينی ۳۰ هزار و ۶۰۰ ميليارد تومانی ماليات در بودجه سال ۹۰ حدود ۹۲ درصد رقم پيش بينی شده محقق شد.

ميزان ماليات در نظر گرفته شده در بودجه سال ۹۰ با افزايش ۴۷ درصدی نسبت به سال ۸۹ مواجه بود، بنابراين رشد ماليات های وصولی با افزايش ۳۶ درصدی همراه شده است.

دولت در لايحه بودجه سال ۹۱ حدود ۳۴ هزار ميليارد تومان ماليات پيش بينی کرده است که نسبت به ماليات در نظر گرفته شده در بودجه سال ۹۰ و همچنين ماليات وصولی پارسال افزايش دارد که البته هنوز به تصويب مجلس نرسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016