سه شنبه 12 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: به هيچ گروهی مجوز تاسيس تلويزيون خصوصی داده نمی‌شود


براساس قانون اساسی مجوز تاسيس شبکه تلويزيونی خصوصی به هيچ فرد يا گروهی داده نمی‌شود/ بخشنامه درجه‌بندی خبرنگاران هم با هدف امتيازدهی و شناسايی خبرنگاران فعال صادر شده است.

ايلنا: سيد محمد حسينی(وزير فرهنگ ارشاد اسلامی) معتقد است که بايد برای شناسايی خبرنگاران؛ مجاری مشخصی وجود داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، حسينی در حاشيه ديدار با هيات رسانه‌ای ليبی در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا؛ درباره درجه‌بندی خبرنگاران گفت: برای شناسايی خبرنگاران فعال و پرکارتر نياز به يک معيار مشخص است و اين بخشنامه با هدف امتيازدهی و شناسايی خبرنگاران فعال صادر شده که جزييات بيشتر آن از طريق معاونت مطبوعاتی اعلام ‌می‌شود.

وی در پاسخ به سوال ديگر ايلنا درباره راه‌اندازی شبکه تلويزيون خصوصی از سوی برخی گروه‌های سياسی با اهداف انتخاباتی گفت: براساس قانون اساسی مجوز تاسيس شبکه تلويزيونی خصوصی به هيچ فرد يا گروهی داده نمی‌شود و کسی نمی‌تواند تلويزيون خصوصی تاسيس کند آنچه که بعضی گروه‌ها تقاضا دارند تاسيس پايگاه‌های خبری است که امری متفاوتی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016