یکشنبه 24 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان تهران: تعدادی ديگر از قاچاقچيان شيشه اعدام می شوند

دادستان تهران گفت: تعدادی ديگر از قاچاقچيان شيشه بزودی اعدام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جعفری دولت آبادی عصر يکشنبه در پايان دهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص برخورد با قاچاقچيان شيشه اظهار داشت: دستگاه قضايی برخورد جدی و قاطعی را با قاچاقچيان مواد روانگردان به خصوص شيشه خواهد داشت به طوريکه هفته گذشته شاهد اعدام ۹ نفر از آنها بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: پرونده تعداد ديگری از قاچاقچيان آماده و تکميل شده است که طی روزهای آينده حکم مجازات آنها اجرا خواهد شد.

دولت آبادی همچنين درباره پرونده متهمان جاسوسی برای رژيم صهيونيستی نيز گفت: بر اساس حکم ۱۰ نفر از متهمان که مشاهده کرده ام آنها به زندان و رد مال محکوم شدند.

دادستان تهران در پاسخ به سئوال ديگر خبرنگار مهر درباره برخورد با مقصران حوادث گودبرداری نيز اظهار داشت: اين افراد بهتر است به جای فرار به امدادرسانی حوادث بپردازند تا مجبور نشويم برای دستگيری آنها مانند حادثه مسجد حضرت رقيه از قوه قهريه استفاده کنيم.

وی همچنين درباره پرونده ريزش ساختمان در سعادت آباد نيز گفت اين پرونده بزودی برای محاکمه متهمان به دادگاه فرستاده می شود.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره شکايت استانداری در خصوص حادثه آبگرفتگی مترو گفت: در اين زمينه شکايتی در دادستانی تهران مطرح شده که در حال رسيدگی است.

وی همچنين درباره پرونده معروف به بيمه نيز گفت: از ابتدای خرداد امسال جلسه محاکمه متهمان پرونده در دادگاه کيفری استان تهران از سر گرفته می شود.

دادستان تهران همچنين در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره شکايت احمد توکلی نماينده تهران از محمدرضا رحيمی معاون اول رئيس جمهور گفت: اين موضوع قديمی اما در حال پيگيری در دادسراست.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پايان از اجرای حکم عامل شهادت دانشمند هسته ای ايران در روز سه شنبه خبر داد و گفت: عامل ترور دکتر عليمحمدی صبح روز سه شنبه در زندان به دار مجازات آويخته می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016