یکشنبه 14 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال سه زندانی به سوئیت زندان مرکزی ارومیه

به گزارش سرویس حقوق بشر آژانس خبری موکریان، سه زندانی بند نوجوانان زندان مرکزی ارومیه به سوئیت این زندان منتقل شدند.

براساس گزارش رسیده به خبرنگار آژانس خبری موکریان، مأموران زندان مر کزی ارومیه امروز سیزدهم خرداد 91، سه زندانی بند نوجوانان زندان ارومیه به نام های کوهزاد یاسین زاده، رحمان یاسین زاده و سلمان قربان نوروزی را به دلیل اعتصاب در اعتراض به ممنوع الملاقات شدن تعداد زیادی از زندانیان بند نوجوانان، به سوئیت انفرادی زندان منتقل کردند.

براساس این گزارش، حدود سه هفته است که مسئولین زندان مرکزی ارومیه، تعدادی از زندانیان این زندان را به دلایل نامعلومی ممنوع الملاقات نموده اند، که این امر باعث نارضایتی تنی چند از آنان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرگ یک کارگر آرماتوربند در مهاباد

آژانس خبری موکریان همچنین گزارش کرده که یک کارگر آرماتوربند در مهاباد هنگام کار براثر حادثه مجروح و در بیمارستان مهاباد درگذشت.

بنا به گزارش رسیده به سرویس اجتماعی آژانس خبری موکریان، روز پنج شنبه یازدهم خرداد ماه جاری واحد آبادیان کارگر آرماتوربند، حين كار دچار حادثه شد و پس از یک روز جان خود را از دست داد.

گفته می شود که این کارگر جوان که اهل محله باغ شایگان شهر مهاباد بود به دلیل حادثه و نبود امکانات ایمنی کافی در محل کار، زخمی و یک روز پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

یادآور می گردد سالانه صدها کارگر در ایران براثر حوادث ناشی از کار و کمبود و گاهی نبود امکانات ایمنی کافی در محل کار، جان خود را از دست می دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016