سه شنبه 16 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش دوباره قيمت مرغ در ماه های آتی


مدير عامل اتحاديه سراسری مرغداران گوشتی استان تهران اعلام کرد: در صورت عدم تامين نهاده ها، قيمت مرغ در ماه‌های آتی به بيش از شش هزار تومان افزايش خواهد يافت.


ايلنا:مديرعامل اتحاديه سراسری مرغداران گوشتی استان تهران، کمبود نهاده‌ها و افزايش قيمت آن را موجب افزايش ۲۰ درصدی قيمت مرغ طی يک سال گذشته اعلام کرد و گفت: در صورت تداوم وضعيت فعلی قيمت گوشت مرغ همچنان افزايش خواهد يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد يوسفی در گفتگو با ايلنا، عدم عرضه و تقاضا را در توليد مرغ موجب افزايش قيمت آن دانست و افزود: ‌در صورتی که روند عرضه و تقاضا متعادل شود از نوسانات قيمت مرغ کاسته خواهد شد.

يوسفی افزايش قيمت توليدات و پايين بودن قيمت فروش را موجب بروز بحران در بخش مرغداری‌های مادر و تخم گذار اعلام کرد و اذعان داشت: تاثير بحران در واحدهای توليدی به تبع متوجه نيروی کار فعال در اين واحدهای توليدی خواهد شد و اشتغال موجود در اين بخش را تهديد می‌کند.

رئيس اتحاديه مرغداران گوشتی با تاکيد بر لزوم پرداخت تسهيلات بانکی در بخش مرغداری‌ها تصريح کرد: به دليل عدم پرداخت تسهيلات طی ده ماهه نخست سال گذشته ،مرغداری‌های گوشتی با بحران مواجه شدند که در دو ماهه پايانی سال گذشته همزمان با افزايش قيمت مرغ از بحران موجود در اين بخش کاسته شد.

وی وضعيت واحدهای مرغداری سراسر کشور را بحرانی اعلام کرد و ياد آور شد: به دليل اجرای قانون هدفمندی يارانه ها طی يک سال گذشته کليه واحدهای مرغداری در کشور با بحران در تامين نقدينگی مواجه شده‌اند.

يوسفی از توقف سياست صادرات مرغ خبر داد و خاطرنشان ساخت: به دليل اعمال سياست‌های تحريم طی يک سال گذشته صادراتی از سوی ايران انجام نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016