چهارشنبه 17 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای جعفر افشاری، زندانی سياسی کُرد

کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران ـ يک منبع محلی به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که جعفر افشاری زندانی سياسی کُرد در زندان اروميه از روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه در اعتراض به حکم صادره اقدام به اعتصاب غذا نموده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منبع افزود : «جعفر افشاری در آذرماه سال ۸۹ به همراه سه برادر ديگرش به نامهای علی، رزگار ( حبيب ) و ولی افشاری در شهرهای بوکان و مهاباد توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده بودند. شعبه‌ يک دادگاه انقلاب شهر مهاباد در مورخه ۱۷ ديماه سال ۹۰ جعفر افشاری و ولی افشاری را به اتهام اقدام عليه امنيت ملی به ۵ سال زندان محکوم کرد و رزگار و علی افشاری نيز به اتهام محاربه از طريق عضويت در حزب کومه‌له به اعدام محکوم شدند.»

بعد از اعتراض اين چهار زندانی سياسی به حکم صادر پرونده جهت تجديد نظرخواهی به دادگاه تجديد نظر استان آذربايجان غربی ارسال شده است اما با وجود گذشت چندنی ماه همچنان به اعتراض اين زندانيان رسيدگی نشده است.

منبع ياد شده همچنين گفت که جعفر افشاری برای دومين بار در طول چند ماهه گذشته اقدام به اعتصاب غذا کرده است. دوره قبل در ۵ بهمن ماه نيز به مدت ۲۲ روز در اعتراض به حکم صادر شده اعتصاب غذا نموده بود که مسئولان زندان نسبت به اعتصاب غذای وی بی اعتنايی کرده بودند و وی را به قرنطينه‌ی زندان منتقل کرده و از ملاقات و تماس با خانواده نيز وی را محروم کرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016