چهارشنبه 17 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"انهدام يک گروه وابسته به جندالله"

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان سيستان‌و بلوچستان از انهدام يک گروه تروريستی وابسته به جندالشيطان توسط مرزداران اين استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پايگاه اطلاع سانی پليس،http://news.police.ir غلام‌علی کوهکن اظهار داشت: مرزداران اين استان در راستای حراست از مرزهای ميهن اسلامی و برقراری امنيت پايدار در مرزها و همچنين مقابله جدی با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه، اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مرزداران هنگ مرزی نگور و جکيگور با کمک مرزنشينان خوب اين منطقه از احتمال ورود يک گروه تروريستی وابسته به جندالشيطان به کشور مطلع شده و با افزايش اقدامات اطلاعاتی خود و بررسی راه‌های احتمالی ورود تروريست‌ها بر سر راه‌های آنان کمين کرده و با ورود اعضاء اين گروهک به حريم امنيتی مرز کشورمان با آنان درگير شدند.

فرمانده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان افزود: مرزداران غيور اين فرماندهی در عملياتی ضربتی موفق به انهدام يکی از شاخه‌های تروريستی اين گروهک و کشف مقادير زيادی انواع مواد منفجره شدند.

کوهکن گفت: با توجه به آلات و ادوات اسناد و نقشه‌های کشف شده از اين گروهک، مشخص شد اين افراد قصد انجام عمليات‌های تروريستی در برخی از نقاط کشورمان را داشتند که با تيزهوشی و دلاورمردی مرزداران اين استان از رسيدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی استان سيستان و بلوچستان بيان کرد: همچنين در پی اين عمليات يک نفر از اعضاء اصلی گروهک جندالشيطان به هلاکت رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016