پنجشنبه 18 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی انتظامی: خنثی شدن عمليات تروريستی جندالله در مرز سراوان

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ فرمانده نيروی انتظامی از خنثی شدن توطئه تروريستی اخير گروهک جندالشيطان در روز ميلاد اميرمومنان(ع) خبرداد و گفت: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان جمهوری اسلامی ايران طی يک عمليات غافلگيرانه چهار تن از اعضای گروه به هلاکت رسيدند.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سردار احمدی مقدم در حاشيه صبحگاه عمومی در هنگ مرزی نهبندان و در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگيری سران گروهک تروريستی جندالشيطان، اظهار کرد: دشمنان درصدد هستند، گروهک مزبور را بازسازی و يا گروه های ديگری را همچون اين گروهک، راه اندازی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: خوشبختانه با هوشياری و بيداری واحدهای اطلاعاتی و عملياتی وزارت اطلاعات، سپاه، بسيج، مرزبانی و نيروی انتظامی؛ تمام تلاش های گروهک جندالشيطان طی يک سال اخير خنثی شده است به گونه ای که اعضای اين گروهک هر زمان که قصد اقدام تروريستی در کشور را داشتند با هوشياری نيروهای اطلاعاتی و امنيتی خنثی و اعضای آن دستگير شدند.

احمدی مقدم يادآور شد: گروهک مزبور در روز ميلاد اميرمومنان (ع) قصد داشتند از طريق مرز سراوان به کشور نفوذ کرده و عمليات تروريستی را در داخل کشور انجام دهند، که با اشراف اطلاعاتی مرزبانان، طی يک عمليات غافلگيرانه، يک نفر از اعضای اين گروه به هلاکت رسيد و مابقی اعضای گروهک مزبور به عمق خاک پاکستان گريختند.

به گفته فرمانده ناجا، در اين عمليات، مقادير زيادی وسايل موادمنفجره و تجهيزات فيلمبرداری که قرار بود، گروهک مزبور، صحنه تروريستی را مستند سازی کنند به همراه وسايل مخابراتی از قبيل ماهواره، تلفن، بی سيم و ديگر تجهيزات پيشرفته کشف و ضبط شد.

اين مقام ارشد انتظامی کشور خاطرنشان کرد: برطبق اطلاعات به دست آمده، قرار بود هشت نفر از اعضای اين گروه وارد کشور شوند اما در اين عمليات سه نفر ديگر از اعضای گروه در درگيری با نيروهای پليس در مرز پاکستان به هلاکت رسيدند.

سردار مقدم ادامه داد: اين عمليات در نقطه مرزی ايران با پاکستان انجام شده و نيروهای ما نمی توانستند برای تعقيب و دستگيری افراد باقی مانده گروهک، وارد خاک پاکستان شوند، بنابراين پيگيری های ما برای دستگيری ديگر اعضای اين گروهک از طريق مرزبانی پاکستان ادامه دارد.

فرمانده ناجا با اظهار گلايه مندی گفت: چرا نقطه رهايی اين واحدهای تروريستی بايد پاکستان باشد و اهتمام لازم در اين خصوص از سوی آنان وجود نداشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016