شنبه 20 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرانکفورت: آتش زیر خاکستر! سومین سالگرد جنبش سبز ایران، سخنرانی تقی رحمانی، ١۵ ژوئن

آتش زیر خاکستر!
سومین سالگرد جنبش سبز ایران

در ٢٢ خردادماه سال ١٣٨٨ مردم ایران علیه تقلب کودتایی در انتخابات ریاست جمهوری به اعتراض برخاستند. این اعتراض در ادامه‌ی راه خود با روی دادن حوادث پراهمیتی در تاریخ معاصر ایران گسترش یافت. حوادثی که مُهر تعیین‌کنند‌ه‌‌ی خود را بر سرنوشت مردم ایران زدند و در آینده نیز همچنان بر آن تاثیر خواهند گذاشت.

از آن زمان، علیرغم بازداشت‌های گروهی و شکنجه‌ها و اعدام‌های بی‌رحمانه، مقاومت مدنی مردم ایران علیه رژیم استبدادی شکل‌های تازه‌‌ می‌یابد و اعتراض تاریخی ملت ایران همچنان ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رژیم استبدادی امروز هنوز در هراس است که آتشِ در زیر خاکستر نهفته‌ی اعتراضات مردم، به دلیل وجود مشکلات سیاسی و اقتصادی فراوان در کشور دوباره شعله‌ور گردد، از این رو با خشونت هرچه بیشتر می‌کوشد جنبش دمکراسی‌خواهانه‌ی مردم ایران را مرعوب ساخته و آن را از ادامه‌ی اعتراض بازدارد.

مردم ایران و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان اکنون در ٢٢ خرداد ماه ١٣٩١ سومین سالگرد این مبارزه‌ی قهرمانانه و افتخارآفرین را گرامی می‌دارند. بدین مناسبت ما همه‌ی سازمان‌های دمکراتیک و مدافعان حقوق بشر را فرامی‌خوانیم تا
در ساعت ١٩
روز جمعه ١۵ ژوئن ٢٠١٢

با شرکت در برنامه‌ای که در محل
HAUS der JUGEND, Deutschherrnufer 12, 60594 Frankfurt/M
برگزار می‌گردد، گردهم‌آیند

در این برنامه، مبارز سیاسی و زندانی سیاسی سابق آقای تقی رحمانی همسر خانم نرگس محمدی فعال حقوق بشر که اکنون به عنوان زندانی سیاسی در زندان جمهوری اسلامی به‌سر می‌برد، به عنوان سخنران حضور دارد و پس از این سخنرانی، با برگزاری یک برنامه‌ی پرسش و پاسخ، گفت‌وگو پیرامون مشاهدات امروز و ارزیابی آینده‌ی جنبش آزادی‌خواهانه‌ی مردم ایران ادامه خواهد یافت.
یک همنوازی گیتار نیز در این برنامه با نواختن قطعاتی خاطره‌انگیز یاد ستارگان آزادی ما را گرامی می‌دارد.

«کمیته همبستگی برای ایران، فرانکفورت» شما را به شرکت پررنگ در این برنامه فرا می‌خواند و از اعلام همبستگی شما با جنبش مردم ایران در راه آزادی و دمکراسی استقبال می‌کند.

در این برنامه حضور یابید و با هم یاد شهیدان و ستاره‌های آزادی‌ مردم ایران را نیز گرامی بداریم.

آن‌جا که بی‌عدالتی قانون است، مقاومت وظیفه است!

گرامی باد خاطره‌ی نبرد دلیرانه‌ی قهرمانان نامدار و بی‌نام جنبش مردم ایران برای آزادی، دمکراسی و عدالت اجتماعی!

کمیته همبستگی برای ایران، فرانکفورت
http://hambastegi.webhop.org
info@hambastegi.webhop.org


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016