پنجشنبه 25 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه وزارت اطلاعات: عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای دستگير شدند

وزارت اطلاعات اعلام کرد عوامل ترور مجيد شهرياری، مصطفی احمدی‌روشن و راننده وی رضا قشقايی توسط نيروهای اين وزارتخانه دستگير شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

سربازان گمنام امام زمان (عج) با توکل به درگاه احديت و با توسل به معصومين (سلام الله عليهم) به عهدی که با خدای خويش و با دانشمندان شهيد هسته‌ای کشور بسته‌اند و به قولی که به پيشوای معظم خويش (مدظله العالی) و به ملت سرافراز ايران اسلامی داده‌اند، وفادارانه عمل کردند؛ تلاش‌ها و مجاهدت‌ها به عمل آوردند، خط مقدم دشمن صهيونيستی را درنورديدند و نقبی اطلاعاتی به دژ دژخيمان صهيونيستی حفر کردند و به موفقيت بزرگی نايل آمدند.

سلسله عمليات سنگين و همه جانبه اطلاعاتی که پس از وقوع اولين ترور هسته‌ای آغاز شده بود، با ترورهای بعدی هرچه شديدتر و گسترده‌تر و متهورانه‌تر استمرار يافت تا با حصول اشراف اطلاعاتی بر تعدادی از پايگاه‌ها و ايستگاه‌های اطلاعاتی و عملياتی رژيم صهيونيستی و با گستراندن تور اطلاعاتی بر آنها به شناسايی عده ای از افسران اطلاعاتی رژيم جعلی حاکم بر سرزمين‌های اشغالی و تروريست‌های مزدور آنها انجاميد و با تعقيب و مراقبت‌های شبانه‌روزی و ره‌گيری سوژه‌ها و سرنخ‌ها در داخل و خارج از کشور، نهايتا عوامل اصلی ترور شهيد شهرياری و شهيد قشقايی و شهيد احمدی‌روشن شناسايی شده و طی سلسله عمليات برق‌آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگير شده و به بازداشتگاه‌ها منتقل گرديدند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن شکرگزاری خالصانه به درگاه الهی و با عرض تبريک برای اين موفقيت به ملت سريف ايران، به ويژه به خانواده‌های محترم، معزز و داغدار شهيدان هسته‌ای کشور، مجددا به تعهد کامل خويش نسبت به عهدی که بسته‌اند تاکيد نموده و اصرار دارند علاوه بر تروريست‌های مورد اشاره، قطعا تا تنبيه کليه آمرين و مسببين جنايتکار صهيونيست از پای نخواهند نشست.

وزارت اطلاعات ضمن تشکر صميمانه از همکاری بی‌شائبه قوه قضاييه، به استحضار ملت بزرگوار ايران می‌رساند که در روزهای آينده و به محض برطرف شدن برخی ملاحظات امنيتی و حفاظتی، اطلاع‌رسانی بيشتری پيرامون ابعاد مختلف اين عمليات بزرگ صورت خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016