چهارشنبه 7 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت امور خارجه ايران اظهارات سعود الفيصل را رد کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات وزير خارجه عربستان در نشست مشترک شورای همکاری خليج فارس و اتحاديه اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) رامين مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن رد اظهارات سعود الفيصل وزير خارجه عربستان در رابطه با دخالت ايران در کشورهای منطقه گفت: اين موضوع درحالی عنوان می‌شود که نيروهای نظامی اين کشور با زير پا گذاشتن تمامی قوانين و کنوانسيوهای بين‌المللی در امور داخلی کشور همسايه خود دخالت کرده و به سرکوب غير نظاميان بی‌دفاع می‌پردازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر مواضع کشورمان درباره جزاير سه‌گانه ايرانی مبنی بر تعلق ابدی اين جزاير به خاک جمهوری اسلامی ايران، اين‌گونه اظهارات را مردود و غيرقابل قبول دانست.

مهمان پرست اظهارات وزير خارجه عربستان درباره کشور ايران در مذاکرات هسته‌يی را تعجب‌بر انگيز دانست و افزود: سياست هسته‌يی جمهوری اسلامی ايران و مذاکرات مربوط به آن ، کاملا شفاف، صريح و جدی بر اساس دفاع از حقوق هسته‌يی کشورمان دنبال می‌‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016