پنجشنبه 8 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون امنيت ملی مجلس: بازداشت علی اکبر صالحی برای ايجاد جنگ روانی بود


معمولا شخصيت‌ها با تشريفات خاصی در فرودگاه حضور می‌يابند و اينکه اين مساله در فرودگاه «لارناکا»اتفاق افتاده است شايد به دليل خطا باشد البته اين احتمال وجود دارد که اين مساله برای ايجاد جنگ روانی رخ داده باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ايلنا: عضو کميسيون امنيت ملی مجلس با بيان اينکه بايد منتظر حضور صالحی در مجلس باشيم تا بتوان درباره بازداشت وی اطلاعات دقيق‌تری کسب کرد، گفت: اين احتمال نيز وجود دارد که اين مساله برای ايجاد جنگ روانی رخ داده باشد تا از آن سوء استفاده تبليغاتی شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، اسماعيل کوثری ضمن اشاره به حضور صالحی در کميسيون امنيت ملی مجلس درباره دستگيری صالحی توسط پليس در فرودگاه «لارناکا» گفت: قرار بر اين است که صالحی در جلسه کميسيون درباره عملکرد وزارت امور خارجه گزارشی بدهد و قاعدتا گزارش سفر خود را نيز ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اينکه بار اول نيست صالحی به سفر خارجی می‌رود بيان داشت: معمولا شخصيت‌ها با تشريفات خاصی در فرودگاه حضور خواهند داشت و اينکه اين مساله در فرودگاه اين کشور اتفاق افتاده است شايد به دليل خطا باشد.

عضو کميسيون امنيت ملی مجلس تاکيد کرد: اين اتفاق ربطی به عملکرد وزارت امور خارجه ندارد وبايد منتظر حضور خود آقای صالحی باشيم تا در اين باره صحبت شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016