جمعه 16 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران اعزام زائران به عراق را سه هفته ممنوع می‌کند

تهران - معاون عتبات عالیات مركز پزشكی حج و زیارت از ممنوعیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات از بیست و پنجم تیرماه جاری تا چهاردهم مرداد ماه امسال خبر داد.

' علی حیدری' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: به دلیل استقبال اندك زائران ایرانی در ایام ماه مبارك رمضان برای سفر به عتبات عالیات، اعزام زائران ایرانی به عتبات در این ایام ممنوع شده است.

به گفته این مقام مسوول در مركز پزشكی حج و زیارت، اعزام مجدد زائران ایرانی به عتبات عالیات همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) از 15 مرداد ماه امسال آغاز می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حیدری با بیان اینكه مركز پزشكی حج و زیارت 10 درمانگاه در عتبات عالیات دارد گفت: با ممنوعیت اعزام زائران ایرانی در ایام یاد شده، گروه های درمانی هلال احمر نیز تا آغاز مجدد اعزام ها به كشور باز می گردند.

بنابر اعلام مسوولان سازمان حج و زیارت، سالانه بیش از یك میلیون و 200 هزار زائر ایرانی از طریق مرز زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016