دوشنبه 26 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون احمدی نژاد: به خشکسالی جنوب کشور مشکوکم، جنگ نرم استکبار با "خشکسالی" عليه ايران

خبرگزاری فارس ـ رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری با بيان اينکه به خشکسالی های نيمه جنوبی کشور مشکوک هستم، گفت: استعمار و استکبار جهانی با تکنولوژی در شرايط اقليمی جنوب ايران تأثير می گذارند.

سيد حسن موسوی صبح امروز در مراسم معارفه رئيس سازمان هواشناسی به عنوان معاونت هواشناسی ستاد تسهيلات سفرهای کشور که با حضور تمام اعضای ستاد تسهيلات برگزار شد، گفت: خلا سازمان هواشناسی در ستاد کاملا مشخص بود، امنيت، آرامش سفر و کاهش حوادث سفر با سازمان هواشناسی گره خورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره خشکسالی های جنوب کشور تصريح کرد: بنده به خشکسالی های نيمه جنوبی کشور مشکوکم، استعمار و استکبار جهانی با تکنولوژی در شرايط اقليمی ايران تاثير می گذارند. سازمان هواشناسی ريشه اين مفسده را بايد کشف کند چون اين ميزان خشکسالی در کشور طبيعی به نظر نمی رسد.

معاون رئيس جمهور ادامه داد: موضوع خشکسالی، موضوع حادی است و جنگ نرم در اين بخش مشهود است.

موسوی افزود: استعمار دسترسی بيشتری به بخش جنوبی کشور دارد اگر به اين مهم برسيم هم امکان تقابل فراهم می شود و هم پيشگيری. از سوی ديگر مردم دنيا نيز متوجه می شوند که استعمار چگونه ددمنشانه درباره اسلام و ايران عمل می کند.

وی ادامه داد: اصلا برای صهيونيست جهانی قابل تحمل نيست که کشوری فارغ از قدرت های غرب و شرق با اتکا به مبانی دينی اين چنين قد علم کند و پيشتاز باشد.

۱۱۰ سال پيش؛ نقطه آْغاز تحريم عليه ايران

رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری با تاکيد بر اين که نقطه آغاز تحريم بر ايران ۱۱۰سال پيش رقم خورد، گفت: بی مبالاتی حکام وقت در آن زمان باعث شد که چاه های نفت را تاراج کنند و نقطه عطف آسيب پذيری ما آن جا بود.

وی ادامه داد: در سال ۵۷ با انقلاب اسلامی تحريم شکست و اين سال ها دشمنان حلقه تحريم را تنگ تر کردند در حالی که دنيا با اين تحريم ها خودش را از منابع خدادادی ايران تحريم کرد.

آغاز فعاليت ستاد سفرهای خارجی

موسوی از تشکيل ستاد حمايت از سفرهای خارجی از هفته آينده خبر داد.

به گفته موسوی تابستان امسال به واسطه ماه مبارک رمضان سفرهای مردم طولانی تر خواهد شد.

سفرهای تابستانی کاهش نمی يابد

وی پيش بينی کرد در ماه مبارک رمضان کاهش ميزان سفر نخواهيم داشت.

گردشگری ربطی به سازمان من ندارد

وی تاکيد کرد: گردشگری ربطی به سازمان من ندارد. ما خدمتگزار هستيم گردشگری در خدمات راه، پليس، ارشاد، اورژانس و ... تبلور دارد. ما فقط هماهنگ کننده هستيم. اگر کسی مانع ورود گردشگر به کشور شود به جمهوری اسلامی آسيب می زند.

معاون رئيس جمهور تصريح کرد: متوسط رشد گردشگر در دنيا ۲ تا ۳ درصد است که ما رشد ۱۵۰ درصدی را امسال در برنامه گردشگری قرار داديم که گذشته را جبران کنيم.

موسوی افزود: قبل از سال ۱۴۰۴ به عدد ۲۰ ميليون گردشگر خواهيم رسيد.

وی ايران را به لحاظ طبيعی دومين کشور دنيا و به لحاظ تاريخی نخستين کشور دنيا اعلام کرد و گفت: قرار است چه زمانی ايران به رتبه های اول جذب گردشگر خارجی برسد؟ اين موضوع نياز به عزم ملی دارد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری گفت: توسعه گردشگری توسعه عدالت، رشد اقتصادی و رشد اشتغال است.

توريست خارجی، ايران را بر ای فساد انتخاب نمی کند

موسوی تصريح کرد: توريست خارجی، ايران را برای فساد انتخاب نمی کند توريست ورودی به ايران توريست تاريخی، سلامت و ... است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016