چهارشنبه 28 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مانور مشترک مين روبی آمريکا و ۲۰ کشور ديگر در آبراه های خاورميانه

واشنگتن: هدف مان ارسال پيام به ايران نيست

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir): آسوشيتدپرس نوشت: در اقدامی در جهت تقويت قدرت نظامی، ۲۰ کشور در مانور مبن روبی آمريکا در ابراه های خاورميانه شرکت می کنند.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب، جورج ليتل سخنگوی مطبوعاتی وزارت دفاع امريکا گفت: مانور بزرگ مين روبی مانور دفاعی و با هدف ارسال پيام به ايران نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين مانور دفاعی با هدف حفظ ازادی ناوبری در ابراه های بين المللی در خليج فارس است و همچنين ايچاد ثبات در منطقه است.

ژنرال جيمز متيس فرمانده نيروهای آمريکايی در خليج فارس گفت: اين مانور بر روی اقدامات مختلف در جهت مقابله با مين گذاری ها در چندين ابراه بين المللی تمرکز می کند.

وی اضافه کرد: اين مانور همچنين توانايی جامعه بين المللی برای تجارت ازاد و و مطمئن را به نمايش می کشد.

فرمانده نيروهای آمريکايی در خليج فارس افزود: از ميان ۴۰ مانور دو جانبه و چند جانبه ای که در سال جاری برگزار خواهيم کرد، اين مانور وسيع ترين مانوری است که ما با شرکای بين المللی خود در منطقه و بيرون از آن انجام می دهيم.

مرکز فرماندهی آمريکا در بيانيه ای آورده است: مانور آتی بر روی تهديدی از سوی يک سازمان مبنی بر مين گذاری در اب های استراتژيک در خاورميانه شامل دريا سرخ، خليج عدن، دريای عمان و خليج فارس، متمرکز است. با اين حال اين مانور به تنگه ی هرمز کشيده نمی شود.

مسئولان امريکايی حاضر به افشای نام ۲۰ کشور ديگر نشدند و اعلام کردند که انها خوذ بايد به معرفی خود بپردازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016