دوشنبه 9 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسنی اژه‌ای: موسوی و کروبی در منزل خود هستند و شرايطشان تغيير نمی‌کند

خبرگزاری دانشجويان يران (ايسنا) ـ سخنگوی قوه قضاييه رايزنی‌هايی را که برای آزادی موسوی و کروبی از سوی برخی از رسانه‌ها اعلام شده است، تاييد نکرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسنی اژه‌ای در ادامه نشست روز دوشنبه خود با اصحاب رسانه در مورد رايزنی‌هايی برای آزادی موسوی و کروبی که سوال يکی از خبرنگاران بود تصريح کرد: اينکه افراد بخواهند خلاف قانون و مقررات کاری را انجام دهند از هيچ کس پذيرفته نيست ولی در مورد اين دو نفر بر فرض اينکه رايزنی‌هايی صورت گيرد، امکان آزادی‌شان نيست زيرا کسانی که ظلم عظيم و ناامنی را ايجاد کرده‌اند اينطور نيست که هر کسی رايزنی کند جواب مثبت به آن بدهيم.

اين خبرنگار مجددا از دادستان کل کشور پرسيد که برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که افراد اصولگرا رايزنی‌هايی را برای آزادی اين دو فرد انجام می‌دهند؛ آيا صحت دارد؟

سخنگوی دستگاه قضايی پاسخ داد: من چنين چيزی نشنيده‌ام ولی اين دو فرد در منزل خود هستند و شرايط تغيير نمی‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016